Herregud for et spill.Dette horibelt dårlig.18 sekunder tok det, vi er heldige som ikke ligger under her.
Vi har sluppet inn en del mål denne sesongen, men det kunne/burde vært mye mer.

Skjønner ikke helt dette laget. Hva er tanken med denne midtbanetrioen?

Knut Ja, imponerende at han klarer å gjøre jobben sin utpå der. 😂

• Knut svarte på dette.

Kungreke vi er ikke så godt vant på den siden 😁 Blir vanligvis mye balltrilling som ikke ender opp i noe.

Om det skal fortsette slik så må Gray begynne å varme opp snart...

Knut Overrasket over at han ikke startet for å være ærlig. Han har spilt mye men for meg burde han blitt spillt i midten i dag.

At vi ikke er påskrudd fra start er jo ingen overraskelse. Det har vi ikke vært de siste 5 sesongene minst....

Mye rart fra Romero til nå altså.
        Synes også vi mister ballen veldig lett på midten

Fantastisk spill av Romero. Vi er ikke 20 minutter inn i kampen og jeg teller tre alvorlige feil som kunne ha ført til mål.

Bentancour gjør også mye rart i pasningsspillet

Bentancur har jeg slått meg til ro med at aldri vil få ut det potensialet han hadde. Grei squad spiller.

Kungreke stakkaren har vel hatt så mye uflaks det går an ha. Men ja, det har satt han veldig tilbake fra den spilleren han var.

Solanke er litt rusten han også - men du verden hvor mye mer impact enn Tel han har 👍🏻

Synes Bentancur er ganske bra jeg. Gjør noen feil ja men synes han klarer å lage noe med bevegelsene og pasningene sine.