Spenstige bytter
PL: Tottenham - Manchester City | 26. februar 2025
Nå føler jeg city er litt heldige!
Veldig bra nå og endelig bytter vi oss ikke ned lenger. Men må sette sjansene.
Det er noe litt Bale-ish over han Spence
Som jeg sa. Kast dere ned og rull rundt. Dommeren er så dum at han går på det hele tiden. Hjernedød
Den jentungen med den lesbiske frisyra, kan du få billig av meg. Frida Foden eller hvem det er
Hvordan har Tel vært ikveld?
Måtte jo komme. Usynlig mesteparten av tida
- Redigert
Vi gjorde om ikke annet et ærlig forsøk i andre omgang synes jeg.
Hadde vi starta med det beste laget... synd vi ikke setter sjansene i 2.omg.
Godt å se at vi er på vei fremover. Burde hatt en uavgjort i kveld.
Kjipt at Haaland rakk kampen.
Spiller vi sånn fremover blir det mye moro utover våren.
Mye positivt i denne kampen, lover bra for neste kamp!
Vi startet med litt reserve preget lag og det kom fram også.City var det beste laget i første omgang.Vi hang ikke helt med, men vi prøvde.
Andre omgang tar vi styringen og burde ha scoret minst et mål, men det gikk ikke.Vi mangler spissen vår, en som kan sette sjansene våre.Tel jobber bra, men er ikke der enda.
Fint at Ange gjør bytter, men jeg ville ikke tatt av Bentancur og Maddison, mulig de var trøtte.Vi skapte gode sjanser, den siste til Sarr er enorm, han skal treffe mål der.Synes vi hadde fortjent en uavgjort, men ikke alltid vi får det vi fortjener.
Hederlig tap vil jeg si. Svak første omgang der city slipper altfor lett til og vi skaper lite. Mye bedre i andre omgang, med alle sjansene hadde vi i sum fortjent 1-1. Tipper 0-2 ble hårfint annulert, følte ikke vi hadde en veldig sterk sak.
Vicario veldig positiv, gjorde han noen feil? Danso meget solid, nesten bb. Bergvall liker jeg bedre og bedre, han kan bli stor. Blir ofte litt sliten mot slutten. Er det mulig å kaste bakover etter 97 min? Tel helt hjelpeløs. Johnson usedvanlig svak. Spence er i storform, burde nok startet. Son - hva skal man si? Jeg mener han bør være ferdig i klubben dessverre.
Synes vi har mistet evnen til å kontre helhjertet når vi har sjansen, de tre sentralt blir for avventende. La også merke til at city ikke gjør en eneste stor upresset feil i hele kampen. Av en eller annen grunn har de gjort det i fleng i tidligere oppgjør. Så i sum synes jeg dette er godkjent med en liten minus i parentes.
Igjen burde/kunne vi ligget under med 3 mål tidlig i første omgang. Men andre omgang var absolutt positiv, bortsett fra at vi ikke klarer å omsette sjansene til mål.