vi er dårlege bakover, tannlause framover, viser null intensitet, innsats og hjerte.

Takk Ange. Dette er ditt tottenham. Eg vil ikkje ha det.

DER var sjansen vår.

Odobert er frisk når han får det til.

Spenstige bytter

Nå føler jeg city er litt heldige!

Det er noe litt Bale-ish over han Spence

John_chef tror ikke vi klarer å beholde han, om han fortsetter slik. Man ser det er noe spesielt ved han, som du sier.

Som jeg sa. Kast dere ned og rull rundt. Dommeren er så dum at han går på det hele tiden. Hjernedød

Den jentungen med den lesbiske frisyra, kan du få billig av meg. Frida Foden eller hvem det er

Hvordan har Tel vært ikveld?

• Knut svarte på dette.

Måtte jo komme. Usynlig mesteparten av tida

Eddie klarer ikke å se at han bidrar med allverden. Men var jo en ensom jobb i første omgang ihvertfall.

Hadde vi starta med det beste laget... synd vi ikke setter sjansene i 2.omg.

Mye positivt i denne kampen, lover bra for neste kamp!

Vi startet med litt reserve preget lag og det kom fram også.City var det beste laget i første omgang.Vi hang ikke helt med, men vi prøvde.
        Andre omgang tar vi styringen og burde ha scoret minst et mål, men det gikk ikke.Vi mangler spissen vår, en som kan sette sjansene våre.Tel jobber bra, men er ikke der enda.
        Fint at Ange gjør bytter, men jeg ville ikke tatt av Bentancur og Maddison, mulig de var trøtte.Vi skapte gode sjanser, den siste til Sarr er enorm, han skal treffe mål der.Synes vi hadde fortjent en uavgjort, men ikke alltid vi får det vi fortjener.