Hadde vi starta med det beste laget... synd vi ikke setter sjansene i 2.omg.

Mye positivt i denne kampen, lover bra for neste kamp!

Vi startet med litt reserve preget lag og det kom fram også.City var det beste laget i første omgang.Vi hang ikke helt med, men vi prøvde.
Andre omgang tar vi styringen og burde ha scoret minst et mål, men det gikk ikke.Vi mangler spissen vår, en som kan sette sjansene våre.Tel jobber bra, men er ikke der enda.
Fint at Ange gjør bytter, men jeg ville ikke tatt av Bentancur og Maddison, mulig de var trøtte.Vi skapte gode sjanser, den siste til Sarr er enorm, han skal treffe mål der.Synes vi hadde fortjent en uavgjort, men ikke alltid vi får det vi fortjener.

Hederlig tap vil jeg si. Svak første omgang der city slipper altfor lett til og vi skaper lite. Mye bedre i andre omgang, med alle sjansene hadde vi i sum fortjent 1-1. Tipper 0-2 ble hårfint annulert, følte ikke vi hadde en veldig sterk sak.

Vicario veldig positiv, gjorde han noen feil? Danso meget solid, nesten bb. Bergvall liker jeg bedre og bedre, han kan bli stor. Blir ofte litt sliten mot slutten. Er det mulig å kaste bakover etter 97 min? Tel helt hjelpeløs. Johnson usedvanlig svak. Spence er i storform, burde nok startet. Son - hva skal man si? Jeg mener han bør være ferdig i klubben dessverre.

Synes vi har mistet evnen til å kontre helhjertet når vi har sjansen, de tre sentralt blir for avventende. La også merke til at city ikke gjør en eneste stor upresset feil i hele kampen. Av en eller annen grunn har de gjort det i fleng i tidligere oppgjør. Så i sum synes jeg dette er godkjent med en liten minus i parentes.

Cuti om vi spelar som i første, så tapar vi mykje. Om vi spelar som i andre, så har vi sjans

• Cuti svarte på dette.

Igjen burde/kunne vi ligget under med 3 mål tidlig i første omgang. Men andre omgang var absolutt positiv, bortsett fra at vi ikke klarer å omsette sjansene til mål.

Andreas Denne prestasjonen holder til seier mot de fleste lag i PL. Mot City som hadde en god dag i går ble det jevnt.

• Knut svarte på dette.
      • Redigert

Cuti vet ikke om jeg er enig av følgende grunner:

1) Som det ble påpekt over kunne vi (burde vi?) ligget under med to eller tre mål etter førsteomgangen
      2) City sine prestasjoner har variert ekstremt denne sesongen. Var det midt-på-tabellen-City eller topp 4-City vi møtte i andre omgang i går?

(edit: når det er sagt så synes jeg alt i alt prestasjonen i andre omgang var bra - spørsmålet er om jeg hadde syntes det samme om vi hadde 3 mål i mot med oss fra første omgang)

Enig med Knut, jeg håper og tror likevel vi er "i bedring" fremt mot Alkmaar kampene, og forhåpentlige kampene i EL etter det . Faktum er vel nå at vi med 99% sikkerhet ikke rykker ned. Sjansen for topp 8 og Europa neste år er minimal .
        Vi må vinne EL for å bli med der, og dessverre tror jeg ikke det går heller, men biter gjerne i meg det, med stor glede, om vi lykkes. Alltid heia Spurs !

Knut Vi møtte vel City i begge omgangene eller? Hvorfor skal det alltid letes etter noe negativt med lagene vi spiller bra mot?

City er et topp 4-lag. I går fikk de også tilbake Haaland som har manglet noen kamper nå. I tillegg var januarforsterkningene deres med.

Synes at andre omgang, som flere her, var oppløftende. Han derre Svenske guttungen kan fort bli en brukbar fotballspiller for å si det mildt. Jada han gjør jo noen småfeil, men herregud, han er nylig konfirmert og styrer til tider og er over alt. Forholdsvis talentfull mener jeg 😉

Tror ikke folk leter etter noe negativt. Men når man Ligger på 13. plass og har spilt rævva fotball i evigheter, så blir ikke folk overbevist over en omgang med bra spill, og man likevel taper. Tror derimot mange synes det var oppløftende å se og håper man kan bygge videre på det.
        Men samtidig så er det vel lite som tyder på at vi plutselig skal spille bra og sanke masse poeng. Men man håper jo selvsagt det.

Og må si meg helt enig med @CWaddle angående Bergvall. Helt fantastisk å se på. Krysser fingrene for at utviklinga fortsetter.

mka07 Men vi har jo skadekrise (selv om drittfotballen begynte lenge før det).

Ja oppløftende ande omgang, men fortsatt et stykke ifra friskmeldt 🥴

Høye krav dersom tre strake seire før denne skal betegnes som «rævva fotball i evigheter».

Alt tyder derimot på at pilene peker oppover den siste tiden. Andre omgang mot et for dagen godt City-lag bare bekrefter det.

Ah. Så prestasjon når vi taper gjelder, men ikke når vi vinner. Skjønner.
          For prestasjonene i kampene vi har vunnet var ikke allverden. Vi kunne ligget under med flere mål både mot United, Ipswich og City. Brentford husker jeg ikke lengre, husker bare vi la oss bakpå.

Synes vi vant alle de tre kampene fullt fortjent jeg.

Men skjønner at det passer dårlig med Ange suger og alt er rævva-narrativet.