Usikker på om vi burde handle så mye mer denne sommeren.
Keeper:
Vicario, vår suverene nr 1
Kinsky, supertalent i mine øyne
Austin, meget solid forrige sesong
Back:
Porro, ganske udiskutabel når i for.
Spence, god på begge sider, spesielt venstre. Udogie, veldig god når i form.
*Har i tillegg VdV og Davies på venstre.
*Gray som tredjevalg på høyre.
Stopper:
Romero, kaptein og udiskutabel når i form
VdV, også udiskutabel når i form
Danso, har sett veldig solid ut, og fortsetter han som mot PSG, kan han regnes som en nysignering.
Dragusin, kan han vise oss hvor god han egentlig er i en annen måte å spille forsvar?
*Gray kan også dekke av og til.
Midtbane:
Palinha, ikke mye å si, ser veldig bra ut.
Bentancur, ser bedre ut enn på lenge. Kan i nød dekke den offensive posisjonen også.
Sarr, storspiller i "Mads/Kulu sin posisjon.
Bergvall, veldig god både offensivt, og dypere i banen. Kan dekke både 6, 8 og "10".
*Gray kan fint spille minutter i de fleste posisjoner.
Angrep:
Johnson, bøtter inn mål, nå fra begge sider.
Kudus, ser ut som en fantastisk signering, herlige innlegg og arbeidskapasitet.
Richarlison, tre veldig gode kamper på rad, bra med målpoeng, og scorer så lenge han kan, og jobber hardt. Viktig på dødball i begge ender.
Solanke, sterk og jobber hardt.
Odobert, har vist glimt, og kan bli bra med sammenhengende kamper. Kan spille på begge sider.
Tel, skal kunne spille i alle posisjoner der framme. Har ikke vist mye, men heller ikke fått sjansen til det. Hadde noen målpoeng før sommeren.
De 6 angrepsspillerne har vi brukt så voldsomme summer på at vi etter min mening ikke har noe annet valg enn å få noe utav dem. Vi kan ikke holde på å kjøpe spillere til 600m og selge dem til 50m.
Oppi alt dette, mener jeg at det er viktig å ha en åpning for spillere fra akademiet, og den er allerede trang.