Blir en interessant siste uke av vinduet. Det fine med å skrive ned sine tanker/ønsker før vinduet er at man kan bedømme utfallet på vinduet utifra hva man selv tenkte før - og ikke basert på alle "følelsene" man får underveis.
Schism Det som er soleklart når man ser på laget slik er at vi helst skulle hatt:
1) Høyreving / offensiv midtbane (ettersom hvor man plasserer Kulusevski)
2) Spiss
3) Sentral midtbane
4) Forsvarer
1) Vi får se om Kudus kan opprettholde dette, men enn så lenge fullstendig innertier der.
2) Ingenting er bedre enn at Richarlison har tatt den rollen. Skal ikke påstå at jeg så den helt komme, men å kjøpe en spiss nå slik han har startet under Frank ville vært tåpelig. Solanke ser også bra ut spør du meg. Litt tung, men gjort bra innhopp i ligaen.
3) Palhinha var ikke mitt førstevalg, men startet fryktelig bra. Og avtalen med lån + opsjon er ekstremt god. Fortsetter han slik er det ingen tvil om at han blir kjøpt.
Klubben har med andre ord løst hva jeg vil si var de 3 viktigste punktene.
Så ble ting litt annerledes ved at Maddison ble skadet. Så skal man drømme den siste uken blir det en ny inn for han. Vi er nå linket til Paz, Savinho (ikke helt direkte sammenlignbart med Maddison riktignok) og Paqueta. Jeg kjenner ikke Paz, men ser jo voldsomt lovende ut. De to andre ville vært veldig interessante kjøp til riktig pris.
I forsvar er det litt mer tyst. Jeg kjenner knapt Hincapie, men solid omdømme og riktig type.
For meg er vinduet allerede veldig bra gjennomført, men skulle man få en av de tre nevnte angriperne pluss Hincapie sprenger vi skalaen.