Nå er på tide å sette inn høygiret.Vi må få solgt unna spillere slik vi kan få inn nye.Akkurat nå er vi faktisk svakere stilt enn sist sesong, hvert fall ikke sterkere.Vi har mistet to nøkkelspillere, Son er i LA og Maddison er ute mer eller mindre Hele sesongen.
Ut:Richarlison-Bissouma-Solomon-Gill. Dette er spillere som jeg mener ikke har fremtid hos oss.
Skal vi kjempe om en EL/CL plass og hente hjem nytt trofe så håper jeg på 3 nye inn.En playmaker (10), en venstre ving og spiss.En som skrev på forumet her, beggars can't be choosers og det helt riktig.Det er en ting vi bør ha i bakhodet.
Playmaker spilleren må vi få inn.
Eze har jeg nevnt før.Trenger ikke skrive mer om han, alle kjenner han.
Nico Paz:En spiller vi er linket til.Vet egentlig null og niks om han, kun det jeg sett på nettet.Rask, veldig teknisk, godt overblikk og ekstrem god ballkontroll.Jeg får litt Modric følelser når jeg ser han.Dette kan være en røverkjøpJa takk.
6 mål og 9 målgivende sist sesong for Como.Kun 20 år.
Venstre ving:
Jadon Sancho kan være en kanditat.Ja jeg avskrev han for bare noen dager siden, her var jeg nok for rask i avtrekkeren.Han var utrolig god i Dortmund, men fikk det ikke til United eller hos Chelsea.Tror vi får han billig, men lønnen blir en stor utfordring.Kan han heve seg hos oss?
Det er gambling, men det er alle kjøp.
Hudson Odoi fra Forrest.Vi står ikke høyt hos dem for tiden, men det lov å legge inn bud.En god kant spiller som utfordrer.Bra tempo i kroppen og fysisk sterk.
Spiss:
Nicolas Jackson:Gjør det greit nok i Chelsea, men de vil selge han.En spiller som Pochettino mente var god.Kan være en som gir Solanke kamp om plassen.Verdt et forsøk.Tror ikke han koster all verden.
Stran-Larsen:Norsk spiss som gjorde det bra sist sesong for Wolves.Sterk spiller, god i boksen.Kan være lurt kjøp dette her.Kun 25 år.