Er litt stressa her også. Håper det jobbes godt med å forsterke de svakeste punktene våre. Troppen slik jeg ser det:
Keeper: godt nok førstevalg og back-up.
Backer: gode førstevalg, en god og en ok back-up.
Stoppere: førstevalg i verdensklasse, og 3 gode back-uper.
Sentralt: Antar Bentancur og Palinha er førstevalg, og Bissouma og Bergvall like bak. Synes vi har god bredde her, og tror TF klarer å finne to som funker godt sammen.
Vinger: Johnson toppscorer ifjor og Kudus (som jeg personlig har trua på). Ok førstevalg. Tel og Odobert er jeg usikker på. I sum litt tynt.
Am/10’er: Maddison skadet (ikke at han var god nok før skaden) og Kulusevski likeså. Derfor spiller vi med Sarr. Her er det krise!
Spiss: Solanke førstevalg, Rich er back-up. S jobber og sliter men kommer til veldig få sjanser. R kommer oftere til avslutninger treffer altfor sjeldent mellom stengene. Dette er ikke godt nok!
Konklusjonen min blir at vi mangler godt nok og klare førstevalg på 9’er og 10’er. Dette er en stor bekymring. Klart det er mulig og forsterke over hele banen, men det må jo prioriteres.
Ellers ser det for meg ut som vi får en utgave av Tottenham uten profiler. Får vel tro at noen uventede står fram.