Aston Villa: Net 0.
Brighton: 22.7M i pluss så langt. Solgt spissen sin.
Newcastle: Kjøpt Elanga. Tar heller Kudus (selv om det kan vise seg å være feil)
Nottingham: 83.8M i pluss før MGW.
Kan fortsette med Bournemouth og Brentford også. Som har solgt stjerner.
Jeg tror ikke vi klarer femteplassen, vi er for ødelagte som lag, men vi har ikke redusert våre sjanser til å nå den så langt i vinduet (og femteplassen er på ingen måte umulig). Og skulle MGW komme vil jeg si vi har forsterket like bra som United og bedre enn alle andre over oss før man når "topp 4".
Skulle vi ende opp på femte så har vi et sted å jobbe fra for 25/26. Forhåpentligvis vil da folk som Moore, Vuskovic, Tel, Bergvall, Gray etc. være enda klarere for å bidra fra sommeren 2026 også. Ikke umulig at et par av de yngre vi har begynner å ligne de stjernene vi håper de blir. Og den eneste vi kanskje mister i et slikt scenario er nok Romero. Tviler på at VDV drar hvis vi ender opp på femteplass (personlig tror jeg han blir værende lenge fordi folk ikke våger å kjøpe noen med en slik skadehistorikk for en stor sum - skulle en stor sum komme neste sommer er det bare å selge - selv om han er vår beste spiller).
Fremtiden er lys hvis Frank er god. Troppen er solid - vi må bare ha en god manager også. Og da snakker jeg ikke om "god" som i en kar som kan litt fotball, men "god" som i at man kan konkurrere mot de beste managerne i verden i kamp etter kamp. Frank må være som VDV - en av de beste i sin posisjon i verden for at vi skal kunne konkurrere.