Schism Vet ikke om han er scum eller nisse. På sitt beste er han veldig god. Men vi er ikke et lag som trenger enda en kar som skal spille seg god. På venstre har vi allerede Tel, Odobert og Moore som trenger minutter. Så er Garnacho bedre enn både Tel og Odobert, men ikke sikkert han er det lenge. Spesielt Tel virker til å ha riktig mentalitet og Odobert kan fort blomstre bare han holder seg skadefri.
ManagerBill Schism Både Tel,Moore og Odobert kommer til bli mye bedre enn sist sesong. No har "Skikkelig"manager å forholde seg til...
Sheik Håper fortsatt på Vlahovic/Wissa og en DM. Vi er svake på begge plassene nå synes jeg. Alt under 14 mål for en spiss er for lite.
Cuti Hvis Liverpool føler at de må bruke 4-5 milliarder for å konkurrere kommende sesong så tipper jeg vi også ønsker oss noen forsterkninger.
Torsan Nå må vi få inn Palhinha og Paqueta...sier seg selv at P og P blir knall bra for Spurs.... Nevnte i tråden for MGW at denne må vi bare glemme. Får vi ikke napp fort blir det langdrygt og nå begynner det vel å haste med tanke på de siste kampene føre seriestart.
Dougie Paqueta i utgangspunktet en drømmmesignering, men aner ikke hvor han er mentalt etter alt som har skjedd.
Sheik Paqueta er bra. Ikke lenge siden City ville ha han. Litt mer usikker på Palhinha grunnet alder. Douglas er kanskje bedre sånn sett.
Cuti Paqueta bør være et godt alternativ ja. Så spørs det om WH selger enda en nøkkelspiller til oss da. Heller tvilsomt antar jeg.
ManagerBill City er ute etter han,no når desse jukse anklager er henlagt,,,so gjenstår det om han blir eller hva spiller selv ønsker,,,pris va jo 80 mill men d evel justert ned vil jeg tippe på uten at jeg har noe inngående kjennskap til saken...