Enig.
Men også ganske tydelig at klubben verdsetter Richarlison høyt. Hadde vi "shoppet" han for 20-30m er jeg 99.999999% sikker på at han hadde blitt solgt.
Som sagt. Synes vi er i en fin situasjon. Jeg trodde Son skulle bli bra som midtspiss under Ange. Synes han var veldig dårlig i den rollen mye i fjor (så tok nok feil). Nå er han venstreving. Jeg liker Richarlison som spiss, men kun når han er noenlunde 100% frisk. Nå slipper han forhåpentligvis å spille hvis han sliter med noe - enda mindre all den tid Kulusevski også viser seg å være en helt akseptabel midtspiss (akkurat hva slags nivå han vil holde der i PL vet jeg ikke, men alt tyder på at han vil være bedre enn Richarlison på 90%). Så har vi tre unggutter som forhåpentligvis viser seg frem på utlån.
Med det grunnlaget får man håpe at man sommeren 2025 har et luksusproblem. Og da gjerne med Scarlett i en av rollene. Merkelig spiller da han helt tydelig har mye kvalitet, men så langt har han ikke fått det ut over tid på noe seniornivå.