Madball Tipper både Romero og vdv er med mot Liverpool. Enten fra start eller på benken . Vi får svaret imorgen
Knut Jeg synes svarene er litt tvetydige. Blir ikke overrasket over noen av følgende utfall: vi starter med både vdv og romero vi starter med en av dem vi starter uten noen av dem
FromtheLane Blir vel Gray og Davies som stoppere i dag. Det er jeg helt ok med. Holder vel med uavgjort så her skal vel en forhåpentligvis forsøke å parkere bussen.
Knut Nytter ikke å satse på å parkere bussen i 2x45 pluss tillegg mot Liverpool etter mitt syn. Det hadde ikke Conte eller Mourinho klart heller tror jeg. Vi må angripe kampen for å vinne den skal vi ha sjanse til å gå videre. Men samtidig ikke ta unødvendig/overdreven risiko.
Bale Ja, det blir ikke enkelt dette, første målet blir viktig for vurdering av taktikk vil jeg tro, og når i kampen kommer første målet ? Får vi det, og litt sent i kampen, + 70 min , er mye gjort tror jeg .
Cuti FromtheLane Det er sant. Samtidig er det lenge siden avstanden mellom lagene har vært større enn akkurat nå midt oppe i vår krise, mens de flyter på en medgangsbølge deluxe. La oss håpe vi kan gjøre spådommene til skamme.
Kungreke Blir liksom ikke bedre av vår managerkrise nei. Men er ikke første gang vi har hatt det de siste 25 årene.
Kungreke Knut Krysser det som krysses kan for at ham drar dette i havn. Sikkert upopulært blant de fleste men hadde hatt mer troa om Mourinho satt i stolen i dag 😂
rihno Hva er reglene for diverse utfall i kveld. Antar ekstraomganger på 1-0, men hva med 2-1 eller 3-2? Bortemål eller ekstraomganger?
Knut Ingen bortemålsregel såvidt meg er bekjent. Ved uavgjort over to kamper går det til ekstraomganger og evt straffespark.
Bale Hadde også følt meg noe mer trygg med Mourinho . Men nå er jeg en som liker å se resultater mer enn underholdningsfortball . Men her er det ulike oppfatninger, og det er bra for fotballen !
Eddie Gjelder å unngå baklengs etter 5 minutter, men får krysse alt vi har på at vi er påskrudd fra start... Noe vi ikke har for vane å være...
Kungreke Eddie Det er det jeg tror skjer, Liverpool får et mål i første 2-3 minuttene, så svaier det frem og tilbake før de får et nytt mål på overtid av overtiden.