Schism Kan knapt noe om Danso, men interessant lesning. Vi får se om det stemmer. Høres ikke helt usannsynlig ut.
Mabbutt Positivt: Vi greide å skaffe en stopper Juventus ville ha. Negativt: Han strøk på medical i Juventus (vet ikke hvorfor) Kilde: The Express Edit: Velkommen uansett, tror nok han styrker oss betraktelig 👍🤞
Mabbutt Synes Danso framsto meget stødig sammen med Davies i går, iallefall så lenge det var mulig å framstå stødig. (rart å si at en stopper var av våre bedre i en 0-4 kamp, men det syntes jeg). Skal ikke dømme han etter én kamp, men jeg er foreløpig veldig positiv til denne handelen.
Madball Mabbutt i utgangspunktet enig. Men fortsatt virker det som om Ange ikke kjøper inn stoppere med høy kvalitet på ballbehandlinga
Mabbutt Madball Det kan jeg ikke bedømme kun basert på i går, men syntes ikke han framsto spesielt dårlig på det heller (som jeg fikk med meg). Men det var jo ingen midtbanespillere på banen å spille på heller. Mener ikke at du tar feil altså 👍
Bale Synes Danso så OK ut, ikke mer eller mindre sålangt, Men virket tryggere med ham enn Dragusin. han hadde noen mellomlange pasninger som traff ok i