Det får nå tiden vise. Davies er kriminelt undervurdert som stopper for Ange.

Men enig i at han bør være bedre. Og på ingen måte umulig at han kan spille seg til fast plass. VDV mye svakere i år enn i fjor. Romero har heller ikke vært fabelaktig. Så selv om han normalt ikke vil kunne danke ut de to får man håpe man har en som er en reell konkurrent. Det kan han bli utifra det man kan lese om han (så vil de fleste bli hypet av egne fans når de kjøpes - sant for Dragusin og sikkert sant for Danso også).

Ser på hjemmesiden til Spurs det er lån fram til sommeren med opsjon på kjøp, helt greit så får vi se om han fungerer og holder mål

Yiddo61 Loan with obligation to buy.

Ja, vi har kjøpt han. Bare lån først. Var vel det samme vi gjorde med Romero, Lo Celso etc.

Draktnummer 4

Leste litt raskt der

Blir vel debut mot Liverpool til torsdag og vi husker vel hvordan det gikk sist en debuterte mot de🤔

Blir nok for tidlig i dag ja, selv om det hadde vært bra å få testet ham nå. Han trenger arbeidstillatelse osv.

Knut Det går nok i orden kjapt.

• Knut svarte på dette.

Kungreke tenkte kanskje slike ting først var mulig å få til på en hverdag - men hvem vet 😃

Rimelig opplagt hva han har fått beskjed om å si 😂

Schism Jeg hadde også vært glad om Tottenham ville signere meg.

Spennende, men blir vel fort skadet da 😬

Kan knapt noe om Danso, men interessant lesning. Vi får se om det stemmer. Høres ikke helt usannsynlig ut.

Positivt: Vi greide å skaffe en stopper Juventus ville ha.

Negativt: Han strøk på medical i Juventus (vet ikke hvorfor)

Kilde: The Express

Edit: Velkommen uansett, tror nok han styrker oss betraktelig 👍🤞

Får håpe det går bra. Vil helst ikke at han skal få hjertestans på banen.

Kungreke
              Sikkert nok med taktikktavla og linjen vi bruker...

Madball hjertegreier hørte jeg

det går bra, det er hamstring som er problemet hos Spurs!