Dougie Men har vi egentlig det? Etter Pochettino kunne man ha gått for en "ny Pochettino" (feks Nuno), men så tenkte man at det var mannen som skulle få et lag som hadde kjempet i toppen av PL og CL til å ta det siste steget. Er det ikke det de som er mest kritiske her inne ber oss om å gjøre på spillerfronten nå? Kjøpe etablerte stjerner (gjerne dyre).
Nuno er vi enige om. Men der tror jeg som sagt klubben plutselig havnet i en posisjon hvor alle de du nevner (i alle fall de to tyske) ikke ble oppnåelige. Jeg vet ikke om vi kunne fått Potter eller ten Hag den sommeren, men de hadde gitt mer mening enn Nuno. Skal man tolke Paratici i beste mening kan man som CWaddle se på Nuno som en billig "ventemanager". At Paratici spekulerte i at Conte ville forandre mening. Ikke umulig. Ikke for å forsvare klubben. Jeg tror ikke klubben bare tar gode avgjørelser selv om jeg ikke mener den har tatt så mange dårlige som noen her inne mener.
Conte er mer en fortsettelse av Mourinho. Forskjellen er først og fremst at Conte var/er på toppen av sin karriere. For meg er Conte litt som da Guardiola ble ledig for BM. Ikke noe opplagt valg stilmessig, men en man ikke kan si nei til hvis man kan få tak i vedkommende. Ikke at Conte er noe opplagt stilbrudd med Mourinho. Slik sett er ikke Conte det samme som Guardiola. Tanken helt tilbake til da Sutretino startet maset sitt var jo å få inn "vinnere" både på banen og sidelinjen. Om man har klart det på banen kan man diskutere, men vi hadde tre stk med medaljer fra VM osv. - så helt natta er det vel ikke rent objektivt på den måten heller.