"Uendelig mer fristende" er nok å overdrive for å si det veldig mildt. Når det er sagt så mener jeg det er noe sannhet i det du sier - men kanskje ikke helt på den måten du selv tenker.
Profesjonelle navnesponsorer ønsker i bunn og grunn at merkevaren eksponeres mest / oftest mulig, men samtidig i kontekster som ikke belaster merkevaren med negative assosiasjoner. Dvs konteksten må være alt fra nøytral til veldig positiv. Per i dag vil jeg si sentimentet rundt Tottenham Hotspur Stadium er ganske positivt siden det er en flott og moderne stadion der det foregår mye spennende.
Om vi plutselig blir jevnlige pokalsankere så er det klart at vi både får noe økt oppmerksomhet gjennom at stadion nevnes oftere i media = mer verdi til sponsorene. Men det skal veldig mye til før sentimentet rundt stadion stiger fra "ganske positivt" til "veldig positivt" tror jeg. I mitt hode må vi da spillemessig være vintage Barcelona og vinne CL og eller PL jevnlig over flere år. En enkelt pokal fra eller til gjør nok veldig liten forskjell.