- Redigert
Odobert er vel høyreving. Men det passer vel ikke helt narrativet.
Odobert er vel høyreving. Men det passer vel ikke helt narrativet.
Dette er hans siste sesong for Burnley:
Men la ikke fakta stå i veien for å være uenig med Schism.
Selvsagt er han høyreving.
Hva er hans foretrukne posisjon? Du som sakser fra Transfermark klarer vel å sakse det?
Kjekt med anvendelige spillere som kan spille der det er behov.
Enig i at det er kjekt med anvendelige spillere. Men fakta er at Odobert har spilt mest på venstre. Så kan man jo håpe at han blir god på høyre for oss. Vi trenger desperat en god høyreving.
Før sesongen ville Burnley-fansen ha Odobert sentralt. Hvor han også startet for Burnley denne sesongen før han ble solgt.
Men la oss late som at han er høyreving.
Cuti kverner på i kjent stil. Hadde gjort det enormt bra som politiker tror jeg. Minner meg om hun helseministeren vi hadde.
Men klarer du å lime inn Odoberts foretrukne posisjon? Bør gå det når du har klart å lime inn hvor han har spilt.
Aner ikke hva som stemmer i denne saken, men har vært borti at transfermarkt har hatt feil informasjon om hvor spillere spiller. Riktignok en ungdomsspiller, men likevel.
Finnes jo litt stats på at Gray er midtstopper også.
Er Grays foretrukne posisjon nå midtstopper?
Det er riktig. Men man må være Cuti for å mene at Odobert er høyreving naturlig.
Og i motsetning til han er jeg interessert i å lære meg om våre spillere. Jeg leste mye om Odobert før han kom. Han er blitt brukt litt over alt. Mulig Burnley-fansen tok feil selvsagt, men de så ikke på han som høyreving. Tvert imot virket det som at de ville ha han sentralt denne sesongen - som også var der han startet (uten at jeg skal påstå at det gjelder alle).
Jeg, Dougie og sikkert noen andre tenkte også at Son skulle spille sentralt for oss under Ange. Vi tok feil.
Schism jeg vet ikke nok om Odobert til å ha noen sterke meninger om det. Men unge spillere kan nok i større grad utvikle seg i flere posisjoner. En posisjon på banen er langt ifra likt ift manager. Forster måtte plutselig bli spielfürer mens Udogie er mest midtbane spiller. Eller litt ihvertfall.
Selvsagt. Og jeg skal ikke påstå at Odobert ikke kan bli god som høyreving. Poenget er at han ikke er en "høyreving-spesialist". Og i alle fall Burnley hadde ikke planer om å bruke han der. Hverken fansen eller klubben.
Blir veldig off-topic. Jeg bare ønsker - hvis man skal bruke så mye penger på noen - som Cunha vil koste - så bruker vi det på en som er naturlig høyreving. Om denne spilleren så blir utkonkurrert av Odobert - så perfekt.
Tropp-planleggingen under LAnge er ikke spesielt imponerende for meg. Og ville ikke blitt bedre av å kjøpe Cunha som først og fremst ville konkurrert med Solanke og Kulusevski. Våre to beste offensive spillere per nå (skaden til Solanke eksludert).