• Redigert

God spiller.

Fabelaktig for Wolverhampton, men kun Tottenham kan bruke 80m eller noe slikt for å spille en spiller ute av posisjon.

Tviler på at vi har tenkt å bruke ham som stopper.

Kommer ikke til å skje. Ange må klare seg med det han har i de to kampene han har igjen.

Kunne kjøpt Cunha for en ny trener, men er vel muligens ikke Kulusevski vi trenger å bruke 80m for å oppgradere?

Hvor vanskelig er det å bare finne en høyreving isteden?

Schism Ville heller prøvd Porro i den rollen. Bruke Dragusin eller Gray som høyreback eller noe, de skal jo invertere inn i midtbanen uansett.

Så vidt jeg har fått med meg kan Cunha bekle alle tre rollene i angrep. Ser virkelig ikke problemet.

Det kan visstnok Son også.

Hvorfor ikke kjøpe en høyreving isteden?

Son? Tror ikke det.

Morsomt hvordan fakta fungerer:

Spilleren til venstre er ikke høyreving, mens spilleren til høyre kan spille der.

Du kan jo heller legge ut foretrukket posisjon fra transfermarkt?

En har spilt 10% av sine kamper som høyreving. Den andre 8%.

Alt jeg sier er at jeg tror det finnes bedre måter å bruke uhorvelig mye penger på enn å kjøpe en som har spilt 8% av sin karriere som høyreving for å spille han på høyrevingen.

Ingen av disse to bør spille på høyrevingen. Cunha bør spille sentralt - evt. innoverving fra venstre. Son bør spille der han alltid har spilt.

Det er vel fleksibiliteten man kjøper her eventuelt. En ren høyreving er ikke så veldig fleksibelt.

Schism Son bør spille der han alltid har spilt.

Uenig, Son bør ikke spille.

Han bør definitivt ikke spille alt lenger i den alderen. Rart han i det hele tatt klarer å gå nå som han er i trettiårene.

Schism Er objektive fakta. Ikke noe å krangle om. Fyren er ferdig.

Kungreke

Kunne kjøpt Cunha for å erstatte han, men geniene LAnge har:

Odobert
          Moore
          Richarlison
          Werner

På den ene siden - og Johnson på den andre.

Så er det å tenke på balanse i troppen veldig provoserende for noen brukere her inne.

Schism Ikke noe poeng å kjøpe når manageren er ferdig om to uker.

• Redigert

Odobert er vel høyreving. Men det passer vel ikke helt narrativet.