Uenig i at det skjer lite med Dibling. Det lille jeg har sett særs god overblikk for en såpass ung spiller. Problemet for meg var at overblikk utløser resultater først og fremst når man spiller for et lag som fungerer. Det gjorde ikke Dibling i fjor.
Minner meg litt om Grealish.
Men ikke slik at jeg så Southampton mye. Jeg la som nevnt tidligere merke til han litt tilfeldig. En tilfeldig kamp står på og plutselig er det en spiller man ikke vet hvem er som ser veldig god ut. Det viste seg å være Dibling i dette tilfellet. Gjorde meg litt nysgjerrig så sett han litt siden.
Så så jeg han ikke de siste mndene av sesongen. Fotball ble litt pliktløp under Ange og andre ting som gjør at jeg fikk litt mindre tid til å se tilfeldig fotball. Ting kan tyde på at Dibling ikke var like god utover våren - hvis han hadde vært det er jeg ganske sikker på at han ville vært solgt for lenge siden.
Slik vi er satt opp nå med Johnson på venstre og Kulusevski ute for evigheten - så har vi egentlig bare Kudus på høyre. Å ha Kudus og Dibling ville jo ikke vært dumt. Dvs. - kommer an på hva annet vi evt. håper å få tak i. Man kjøper ikke Dibling og Savinho f.eks.