Spennende og ettertraktet unggutt.
Skadet også, passer perfekt.
Spennende og ettertraktet unggutt.
Skadet også, passer perfekt.
Ekstremt spennende spiller. Og ett år i Championship bør passe han perfekt.
Mulig vi burde berre rykke ned ja, slik at både trenar og spelarane kan få eit år eller 4 på det nivået vi høyrer heime om dagen.
Sett ham noen kamper i år og jeg liker typen. Litt Grealish i Villa. Kan dra av en mann og det liker vi
Håper vi kan signere han og låne han tilbake resten av sesongen.
OsvaldoArdiles Det hjelper jo ikke når vi har skadekrise.
Husker jeg riktig er det umulig i PL.
Hadde vært rimelig sprøtt hvis vi kjøpte en høyreving for å spille han på høyrevingen.
Uff ja. Johnson er jo egentlig venstreving.
Problemet til Johnson er at han ikke er spesielt god. Hadde Johnson vært god hadde vi ikke trengt å bruke 80m (eller noe slikt) for å kjøpe en spiss for å spille på høyrevingen.
Hvor dypt skal du grave dette hullet for deg selv?
Til å ikke være god er han ganske god.
Jeg er ingen ekspert på Dibling, men husker jeg kommenterte han tidligere i sesong. Sjelden man ser tilfeldige kamper for så å måtte slå opp hvem i h dette var - så viser det seg å være en på 18.
Betyr ikke at han blir gull. Evan Ferguson var det hotte for ikke lenge siden osv.
Generelt er jeg egentlig motstander av å betale veldig mye for så unge fordi så mange forsvinner, men her er jeg villig til å støtte at man tar en sjanse selv til disse prisene. Høyreving er det vi må ha. Og her er potensialet skyhøyt.
Han her var vel absolutt det eneste southampton hadde å by på i kampen mot oss i desember. Slepen type med bra driv og fysikk. Riktig nok eneste gang jeg har sett han spille.
Nok en 18 åring, eller tenåring er vel mer riktig.Fortår det og greit for meg.Usikker på pris.
Slik jeg ser det så kjøper har vi inn for fremtiden (Gray, Bergvall, Odobert VDV, Udogie osv).Det er ikke feil, vet lite om denne Dibling, men spiller han fast i PL så må det være noe med han.
Ser ut som klubben ikke tenker så mye på erfarne spillere, vi kan ikke bare kjøpe ungutter.Hadde vel håpet på spillere med litt mer erfaring skulle komme inn.
For fremtiden altså. Vært litt kjekt med noen for nå også…