Madball Direkte dårlig blir å ta i litt synes jeg. Og 9 mnd? Da teller du med sommerferien tror jeg 😉 Denne sesongen har vart ca. 5 mnd hittil.

Skuffet selv over Son denne sesongen. Men det har litt med forventninger å gjøre også.

Han er fortsatt den med nest flest mål for oss, også i år. 8 mål og 3 assist på 28 kamper er absolutt akseptabelt og langt bedre enn mange andre som spiller i samme posisjon.

Enig i at produksjonen ikke har vært krise, men fyflate den er flatterende med tanke på hans prestasjoner.

Selvsagt frustrerende når man vet toppnivået ja. Men når målpoengproduksjonen er godkjent og Son jobber sokkene av seg defensivt som han alltid gjør, så blir det litt krisemaksimering å kalle det «kliss nakent» og «direkte dårlig».

Da bør man se litt hva spillere i tilsvarende posisjon i andre klubber leverer.

Greit nok. Men de beste spillerne må levere hvis klubben skal levere. Sånn er det alltid.

Hadde Son og Romero vært verdensklasse i år. Så hadde vi vært mye høyere opp. Selv om de ikke har vært dårligere enn resten.

Og der kom Romero inn i også denne diskusjonen 🤣

Ja. Huff. Jeg får vel ikke lov til å påpeke hans potensial heller nå 😂

Kanskje kan Kulusevski og Bentancur nå slike nivåer, men før sesongen hadde vi tre spillere med verdensklassepotensial. Kane har levert. De to andre ikke. I forhold til potensial. Son er en av de.

Schism. Romero-hateren.

Skjønner ikke helt hvorfor du skal påpeke at du synes Romero «ikke har vært dårligere enn resten». Du vet jo at jeg synes han har vært mye bedre enn de andre baki der. Og du mener tydeligvis ikke det. Case closed.

Så hvorfor dra det opp nå under en gladsak om at en av våre spillere har blitt kåret til sin verdensdels beste spiller for sjette året på rad?

Negativiteten lenge leve?

Cuti

Idiotiet lenge leve. Forstår ikke hvorfor du er så ufattelig sensitiv.

Son kan ikke levere som Lucas. Og Romero kan ikke bare være bedre enn Dier for at vi skal levere som lag. De beste må leve opp til sitt potensial. Det gjelder alle topplag. City sliter ikke for at Ake evt har en middels sesong osv.

Ikke spesielt kontroversielt. Foruten at du skal fyre deg opp heletiden. Spesielt ikke når du ikke klarer å lese engang.

Nå var dette som sagt en gladsak om Son. Hvordan også denne tråden ender opp med at Romero ikke er så god som du vil at han skal være vet ikke jeg.

Gratulerer til Son med en fortjent utmerkelse 🙂

Cuti Jeg synes han var dårlig i VM også. Men mulig jeg tok litt i. For å presisere: Det er 9 mnd siden han var skikkelig god. Og han har vel kun 3 eller 4 mål i ligaen

Cuti
        At han leverer defensivt og løper sokkene av seg vi jeg si meg fullstendig uenig i. Kan ikke nevne en av våre spillere denne sesongen som har stått mer å sett på enn Son.

en måned senere
        2 måneder senere

La oss gå for en Oscar. 60m til Saudi neste sommer.

Hadde vært perfekt.

8 dager senere

Rapportert at han hadde en semi-alvorlig skade i 8 måneder i år. Som vel gjør beslutningen om å starte han ALLE KAMPENE enda mer uforståelig.

cjmozart Lite mening å spore i den avgjørelsen da, må ha vært Levy som har insistert for å selge mer drakter til besøkende Koreanere.

Mulig det forklarer litt?

Selv om jeg tviler på at det forklarer alt. Idrettsbrokk høres det ut som - som ikke tar evigheter å komme seg etter. Så hadde det vært helt krise burde det vært gjort i sesongen (selv om vi har en historie der med å utsette på ting).

Forklarer jo en del, men samtidig rart å la han gå på halv maskin hvis det ikke tar så voldsomt lang tid å komme seg. Skjønner at han sikkert ville spille VM, men at han skulle gå med det hele sesongen er jo spesielt.