Schism Jeg tviler også på at han drar. Samtidig enig med Dougie - hvis vi får 60m for han nå så gir det mening å selge. Skal vi spille høyt press med Kane og Son? Blir jo ikke enkelt. Og uansett om Son skulle slå tilbake så vil han ikke vare evig. Hadde helst solgt neste år, men slikt kan man ikke time perfekt alltid.
Kungreke 60 mill for Son er en grei deal i min bok, får også en solid reduksjon i lønnskostnader også, spesielt hvis Lloris også går i år. Plutselig 400k pund lønn i Uka frigjort.
Kungreke Får håpe han leverer varene i år, som en ny signering det dersom Son er tilbake i 20+ målform.
Schism Dessverre virker Son til å være en veldig bra mann 😉 Kan ikke klage når han blir heller. Er jo egentlig den holdingen man ønsker å se fra alle våre spillere.
Andreas Håpar vi får sjå Son på sitt beste igjen. Den Son vi har sett i år kunne vi nog gjerne ville kassert inn 60 mill for. Den Son vi alle veit finnst der kan ikkje selgast.
Knut Kungreke ikke umulig at det er det de bygger opp til gjennom en slik pressekonferanse - dvs at han tar kapteinsbindet om/når Kane forsvinner.
Kungreke Knut Selv om Kane blir føler ikke jeg han burde være kaptein etter Neville intervjuet for to år siden
Schism Gleder meg til å se han frisk igjen - for et lag som kontrer skikkelig. Tviler på at han klarer 23 spillemål igjen, men forventer at han totalt sett presterer mye bedre enn i fjor. Bør gi oss en bra «boost».