Andreas Son skal iallefall ha cred for at han ikkje er usynleg. Eg foretrekker unøyaktig/ikkje heilt i storslag over usynleg.
Andreas Eddie Han er ikkje dårleg. Skadekrise og mangel på bredde som er grunnen til at vi er så elendige, har eg blitt fortalt.
Andreas Har egentlig veldig lyst å skru av no. Men kjerligheten og håpet er større enn sinnet og frustrasjonen fortsatt.
presley spiller gjennom vår midtbane så enkelt, Ndiaye får mange meter alene.Lurer Dargusin og setter den mål.Det full krise hos oss. Takk og farvel Ange.Vi kan ikke holde på slikt.Du prøvde men lykkes ikke.
Andreas Kan bli spennande i bunnstriden alikavel da. Eg hadde trua på at vi "var for gode til å rykke ned". Men det ser desverre ikkje slik ut.
Erlendl Bare snakk om tid før Ange får sparken av Levy. Han kan ikke snu dette med de spillerne han har tilgjenglig. Spørsmålet er hvem som overtar og om det hjelper noe.
Andreas Erlendl Vi trenger (i mine auger) den neste "Redknap". En som kan komme inn og gi gutta sjølvtillitt og energi og litt lausare rammer.
presley Erlendl Ja mulig det, men det finnes manager der ute som kan gjøre det bedre enn hva Ange holder på meg.
Schism Kampen er ikke ferdig, men hvis dette blir 4-5 null. Kommer da oppslag fra spillere som har gitt opp? Dette minner litt om Pochettino mot Brighton. Helt fjernt og fortapt.
Erlendl John_chef Jepp og det kan vi takke en viss Levy for. Nå får vi svi for idiotien fra den mannen i alle år