Erlendl Bare snakk om tid før Ange får sparken av Levy. Han kan ikke snu dette med de spillerne han har tilgjenglig. Spørsmålet er hvem som overtar og om det hjelper noe.
Andreas Erlendl Vi trenger (i mine auger) den neste "Redknap". En som kan komme inn og gi gutta sjølvtillitt og energi og litt lausare rammer.
presley Erlendl Ja mulig det, men det finnes manager der ute som kan gjøre det bedre enn hva Ange holder på meg.
Schism Kampen er ikke ferdig, men hvis dette blir 4-5 null. Kommer da oppslag fra spillere som har gitt opp? Dette minner litt om Pochettino mot Brighton. Helt fjernt og fortapt.
Erlendl John_chef Jepp og det kan vi takke en viss Levy for. Nå får vi svi for idiotien fra den mannen i alle år
Schism Ja. Må være tungt å få bruke nest mest penger i PL. Ha det beste treningsanlegget. Med slike vilkår kan man virkelig ikke forvente noe annet enn en kamp for å overleve.
Andreas Erlendl Eg er heilt med på å bytte ut Levy. Men om vi får noko som er bedre er ikkje berre automatikk i. Vanskligare å bytte ut Levy enn Ange. Sjølv om eg seier ja takk, begge deler.
Schism Erlendl For all del. Men dette er virkelig ikke et Levy-problem. Siden Ange har vi brukt nest mest penger i ligaen. Så all kritikken tidligere om at ikke folk har fått nok å rutte med er ikke riktig under Ange.
Andreas Hadde vore intressant å sett om Romero berre hadde fått gult kort i tilsvarande duell som den der albuen der.
Mabbutt Prestasjonen har ikke vært overveldende. Ange kan ta team-talken på gresset foran supporterne i pausen.