Hehe jeg synes Porro trekker for MYE inn mot midten og tillater deres ving eller spiss å både få ball og god vinkel til å avslutte . Mulig han har overkompensert etter å ha sluppet noen imellom han og Romero. Men nå begynner det å bli lenge siden Romero har spilt en hel kamp for oss
PL: Everton - Tottenham | 19. januar 2025
Kan ikke huske å ha ettergått mange situasjoner som det. Betyr ikke at det ikke skjer, men det er ikke ofte.
Han er derimot dårlig til å markere når ballen kommer fra motsatt side. Noe som gjelder alle våre forsvarsspillere. Når man ser Gabriel spille mot oss ser man hvordan markering faktisk ser ut.
Porro er i alle fall OK på alle de områdene. På ingen måte dårlig.
Son som spiss og Gray på midtbanen. Spennende. Davies inn som stopper
Den benken vi stiller med har ca 2 PL kamper tilsammen
Liker laget. Selvsagt umulig å slå Everton, men tror vi kan spille bra fotball hvis folk finner tonen.
Gray på midtbanen? Da har Ange motbevist meg der! Fortsett med det Ange!
Bra med rutine på midten, endelig!
Schism som jeg skrev. Enige om å være uenige.
Når Porto ikke har fart til å hente seg inn når han står høyt i banen, da er han i mine øyne feilplassert. Det han tidligere i sesongen hentet seg inn på å spurte hjem, så har han ikke den spurten nå.
Vant vel bare 40% av duellene og hadde treffprosent på 78% på pasningene, om jeg ikke husker helt feil.
Jeg mener han virker sliten og så dette som en perfekt kamp å få litt hvile. Kampene kommer på løpende bånd nå.
Denne kampen blir ufattelig viktig, vi må vinne.Kjenner jeg er redd det blir tap og da blinker alle lysene, brenne på dass osv.Everton er lag som er vant med dette, slik er for dem hver eneste sesong.
Krysser fingrene at vi får en seier nå, vi trenger det nå.
Vi er på full fart ned i nedrykstriden.Vi vinner ikke kamper lengre, setter vel rekorder nå.Er det 5 poeng på av de siste 27 mulige.Vi har tapt 11 kamper, kun de som ligger på nedrykk har tapt mer.
Samme spillestil mer eller mindre, samme unnskyldninger.Skader i fleng og jeg legger litt av skylden på Ange og Co.Hvor mange hamstring (strekk) skader har vi hatt til nå, 7-8?
Det er ikke normalt, det er horribelt.
Vi må innse at vi kan rykke ned, det er fakta nå.Dette er ukjent for oss, vi møter lag som er vant med dette (Everton, Leicester, Palace, Wolves sov).Dette tror jeg blir veldig tøft for oss.
Er redd Ange vil kjøre oss rett ned, han ser ut som slagen mann.Rister på hodet, vet ikke han skal gjøre.Ny manager kan gjøre dette laget bedre, vi har gode spillere, men Ange får dem ikke til.
Jeg håper selvsagt på 3 poeng i dag og at Ange får det til, men har mine tvil.
Spør igjen, som før forrige kamp; Hva tenker brukerne her inne om Ange og press ved tap i dag? Lurer på hva både Ange-in og Ange-out mener.
Kan hende Son på topp er bedre. Får han mulighet kannhan fortsatt finne maskene. Defensivt er han som å ha en mann mindre på banen så her tipper jeg vi blir styrka. Gray med ball høyere i banen vil nok være et fokalpunkt for de fleste av oss.
- Redigert
Mulig han er fredet frem til 6. februar. Men etter (evt) tap da kan det gå fort.