@Mabbutt Et nedrykk ville nok vært mer risikabelt enn å stå distansen ut - så der feiger til og med jeg ut🙂
Vi er på en meget dårlig plass på de fleste parametere, om det er skader, spill eller posisjon på tabell. Alt er mørkt.
Det er en nedadgående spiral som må snu. Den kan heldigvis snu neste kamp.
@Madball Jeg er enig i at laget fremstår begredelig for tiden, men jeg er ikke med på at vi har spilt begredelig i femti kamper selv om statistikken sier det. Hvorfor og hvordan vi har havnet her etter de ti første kampene under Ange (da luktet det faktisk svidd) det mener jeg er noe mer komplisert enn at Ange har kastet en forbannelse over laget eller er totalt inkompetent som manager.
Burde vi ha hatt en bredere stall? Kunne skadene vært unngått? Burde andre spillere få prøvd seg? Hva skjer bak de lukkede dører som vi bare må spekulere og krangle om?
Jeg vet at jeg fremstår som en "Ange er rett mann koste hva det koste vil" i de fleste innleggene. Men vit at det ikke er Ange jeg på død og liv skal ha på livstidskontrakt. Det jeg vil ha er noe som varer over tid, noe som bygges stein på stein og skape noe bærekraftig. Nå er vi på gang med masse unge spillere, vi var på gang med ny spillestil som passet som hånd i hanske med fansen... Jeg er såpass realist at jeg vet at poengene må komme og de må komme helst i går. Jeg leker fortsatt med tanken på hvor vi hadde vært dersom Poch hadde fått tid.