Andreas Mabbutt På ingen måte klar for det. Men eg er enig i at det er kun eit mindretal på bana som spelar med hjertet i dag. Bergvall er ein av dei.
Mabbutt Andreas På ingen måte klar for det. Ingen andre der ute som ser modne nok ut til det heller. Kanskje Kulusevski da, stått fram han også 👍
Andreas Mabbutt For eit lag som har 3 kapteinar, så må eg seie vi har ganske stor mangel på Kapteinsemner. Eg er enig i at idag er Bergvall meir kaptein i adferd enn både Son og Maddison. Son er borte. Maddison luffar rundt. Og det handlar ikkje om korvidt vi har skadar eller ei midtbane som er tilstede å gjære. Den eine ER på midtbana. Den andre er faktisk usynleg.
Andreas John_chef Enig. Og hadde aldri trudd det skulle seiast, men Spence legger inn meir og meir aksjar for seg sjølv og om dagen
Kungreke Selv om Kinsky ikke holder nullen synes jeg han virker klar for utfordringen. Ikke bare bare å bli kastet inn i premier league som keeper i den alderen.
Kungreke John_chef Hive han innpå for Son, evt. Moore for Son. Son er ferdig, forferdelig dårlig kamp av ham.
Mabbutt John_chef Skulle Arsenal gå opp i 3, ville jeg bare spart han. Heller gi noen av ungdommene minutter i beina. Hvem vet hva noen Tottenham-gutter kunne funnet på utpå der?
Andreas Kungreke Har ikkje så god trua på Reggie enda. Men for all del, kan ikkje være værre enn det som er no. Personleg tenkte eg at Moore kunne komme inn på venstrekant snart.
Kungreke Andreas Ser ikke ut som Ange vil ta av Son. Forstå det den som kan, han har vært ræv. Kunne i det minste puttet ham i midten så Solanke kunne sloss utpå kanten der, han er jo helt alene der i midten uansett, kan like gjerne bare ha Son der da.