Mabbutt John_chef Skulle Arsenal gå opp i 3, ville jeg bare spart han. Heller gi noen av ungdommene minutter i beina. Hvem vet hva noen Tottenham-gutter kunne funnet på utpå der?
Andreas Kungreke Har ikkje så god trua på Reggie enda. Men for all del, kan ikkje være værre enn det som er no. Personleg tenkte eg at Moore kunne komme inn på venstrekant snart.
Kungreke Andreas Ser ikke ut som Ange vil ta av Son. Forstå det den som kan, han har vært ræv. Kunne i det minste puttet ham i midten så Solanke kunne sloss utpå kanten der, han er jo helt alene der i midten uansett, kan like gjerne bare ha Son der da.
Kungreke Knut De drar det ned til championship nivå. Gutta har vinnerinstinkt, de vil ha det championship trofeet neste år.
Andreas No går eg snart og legger meg. Vi går og luffar bortpå venstresida der. Madders har friske bein. Spring da for faen! Og på høgresida skjer det INGENTING!
Kungreke Dougie Han spiller jo helt alene der fremme da, ikke mye man ser til de to "vingene" våre utpå der.
Mabbutt Synes Bergvall begynner å se litt sliten ut av å være en midtbane alene (og idet jeg skrev det var han sannelig et forsvar alene også) 😅
Dougie Kungreke Joda sant, men når han først kommer til muligheter er det liksom så tamt. Kanskje for godt vant med Kane.