rihno Såså, nå må vi ikke ta helt av her.

CWaddle
Så jo hvordan Liverpool blei kompensert og vi fikk baksmellen sist

Unnskyld, men Werner skal sende en enkel passning til Kulusevski, men så er den for hard.Er det mulig!!!

Vi slår Liverpool og det skal ta til oss.Vi tape 3-6 sist kamp.Mange som levere varene i kveld.Bergvall var stor i dag.Kanisky ser veldig lovende ut.Forsvaret så bra ut i dag.
Solanke jobber som en hekt på topp.

Ange har justert seg litt og det er bra.Han fortjener en klapp på skulderen.Gjorde mye riktig i dag.

Mabbutt I går kveld startet Pool på en nedtur slik som City har hatt.

Bare å følge med på Liverpool de neste kampene 😉

Trekker fram Dragusin og Bissouma (mange andre var gode altså), elsker hakkekyllinger som får det til 👌

presley Ange har justert seg litt og det er bra.Han fortjener en klapp på skulderen.Gjorde mye riktig i dag.

Enig. I dag var det solid gjennomføring av han også.

Media si rævslikking av Liverpool skal ingen ende ta:.

Nizaar Kinsella
        BBC Sport football news reporter:

"Not many managers would have approached the officials in such a calm manner after the match but Arne Slot simply shook all their hands and walked off.

For a moment, he showed his anger and earned a booking but simply shakes the hands of referee Stuart Atwell and his assistants and walks off.

Impressive restraint from the calm Dutchman - as some of Liverpool's players, led by Virgil van Dijk, make their complaints known about Lucas Bergvall's controversial winner. "

Enten var Salah helt off i dag - eller så spilte den siden hos oss svært solid.

Knut Eg tenker at å kun bruke 2 av 5 bytter er i grenseland til galskap. Men vanskleg å kritisere for hardt når vi faktisk vinner. Er ikkje sikkert gutta på benken hadde klart å ro det i land.

Knut Spence og Gray var enorme. Godt hjelpt av at Bergvall jobba som pokker og at Bissouma hadde sin beste kamp på evigheter.

Andreas Fikk ikke til noe særlig i dag stakkar, men mener jeg stort sett passer på å være raus med rosen de gangene han gjør noe bra 👌

John_chef La merke til at han sto bedre i presset i dag, men ble tom, og da skal Ange ha ros for at han har baller til å bytte han ut 👍 (enda litt mer baller, så hadde han satt på en ungdom)

Mabbutt Eg holdt på å vekke heile huset når han dreiv og luffa på venstrekanten med Spence der ei stund. Eg forstår at Spence helst ikkje vil forsøke å drible rundt og crosse i den settingen. Feil fot, feil backplass og sliten etter iherdig jobbing. Men kva i alle dager driver Werner med? Han er utkvilt! dra av en mann for faen? Forsøk iallefall! men neida. luffing it is.

Kjenner det er utrolig digg å slå Liverpool. Måtte nedturen deres starte i dag.

rihno Jeg har ikke helt flyttet over i Ange-inn leiren enda, men ingenting hadde vært bedre! Dette var en god kamp, og det har egentlig vært styrken til Ange i hele høst, gode enkeltkamper.

Men Solanke har motbevist min skepsis, så Ange må gjerne gjøre det han også 👍

Vi får håpe 🤞

Eg er ikkje imot VAR på offside situasjonar som Solankes "mål" idag. Men eg må seie at eg har minimal tru på at dei klarar å dra strekar på rett plass, til rett tid når man ser på dette biletet iallefall. Her tenker eg AI kan være uendeleg mykje meir nøyaktig.