rihno Såså, nå må vi ikke ta helt av her.

CWaddle
Så jo hvordan Liverpool blei kompensert og vi fikk baksmellen sist

Unnskyld, men Werner skal sende en enkel passning til Kulusevski, men så er den for hard.Er det mulig!!!

Vi slår Liverpool og det skal ta til oss.Vi tape 3-6 sist kamp.Mange som levere varene i kveld.Bergvall var stor i dag.Kanisky ser veldig lovende ut.Forsvaret så bra ut i dag.
Solanke jobber som en hekt på topp.

Ange har justert seg litt og det er bra.Han fortjener en klapp på skulderen.Gjorde mye riktig i dag.

Mabbutt I går kveld startet Pool på en nedtur slik som City har hatt.

Bare å følge med på Liverpool de neste kampene 😉

Trekker fram Dragusin og Bissouma (mange andre var gode altså), elsker hakkekyllinger som får det til 👌

presley Ange har justert seg litt og det er bra.Han fortjener en klapp på skulderen.Gjorde mye riktig i dag.

Enig. I dag var det solid gjennomføring av han også.

Media si rævslikking av Liverpool skal ingen ende ta:.

Nizaar Kinsella
        BBC Sport football news reporter:

"Not many managers would have approached the officials in such a calm manner after the match but Arne Slot simply shook all their hands and walked off.

For a moment, he showed his anger and earned a booking but simply shakes the hands of referee Stuart Atwell and his assistants and walks off.

Impressive restraint from the calm Dutchman - as some of Liverpool's players, led by Virgil van Dijk, make their complaints known about Lucas Bergvall's controversial winner. "

Enten var Salah helt off i dag - eller så spilte den siden hos oss svært solid.

Knut Eg tenker at å kun bruke 2 av 5 bytter er i grenseland til galskap. Men vanskleg å kritisere for hardt når vi faktisk vinner. Er ikkje sikkert gutta på benken hadde klart å ro det i land.

Knut Spence og Gray var enorme. Godt hjelpt av at Bergvall jobba som pokker og at Bissouma hadde sin beste kamp på evigheter.