Enten var Salah helt off i dag - eller så spilte den siden hos oss svært solid.

Knut Eg tenker at å kun bruke 2 av 5 bytter er i grenseland til galskap. Men vanskleg å kritisere for hardt når vi faktisk vinner. Er ikkje sikkert gutta på benken hadde klart å ro det i land.

Knut Spence og Gray var enorme. Godt hjelpt av at Bergvall jobba som pokker og at Bissouma hadde sin beste kamp på evigheter.

Andreas Fikk ikke til noe særlig i dag stakkar, men mener jeg stort sett passer på å være raus med rosen de gangene han gjør noe bra 👌

John_chef La merke til at han sto bedre i presset i dag, men ble tom, og da skal Ange ha ros for at han har baller til å bytte han ut 👍 (enda litt mer baller, så hadde han satt på en ungdom)

Mabbutt Eg holdt på å vekke heile huset når han dreiv og luffa på venstrekanten med Spence der ei stund. Eg forstår at Spence helst ikkje vil forsøke å drible rundt og crosse i den settingen. Feil fot, feil backplass og sliten etter iherdig jobbing. Men kva i alle dager driver Werner med? Han er utkvilt! dra av en mann for faen? Forsøk iallefall! men neida. luffing it is.

Kjenner det er utrolig digg å slå Liverpool. Måtte nedturen deres starte i dag.

rihno Jeg har ikke helt flyttet over i Ange-inn leiren enda, men ingenting hadde vært bedre! Dette var en god kamp, og det har egentlig vært styrken til Ange i hele høst, gode enkeltkamper.

Men Solanke har motbevist min skepsis, så Ange må gjerne gjøre det han også 👍

Vi får håpe 🤞

Eg er ikkje imot VAR på offside situasjonar som Solankes "mål" idag. Men eg må seie at eg har minimal tru på at dei klarar å dra strekar på rett plass, til rett tid når man ser på dette biletet iallefall. Her tenker eg AI kan være uendeleg mykje meir nøyaktig.

Jeg fikk ikke sett kampen, men har lest mye positivt nå. Utrolig deilig.
        Håper vi følger opp med en god prestasjon i neste kamp!

Andreas Uff AI... ("John Connor looking at you while you are making friends with AI...")

Hadde foretrukket om VAR ble brukt til straffer, juks (filming og holding i felt), og røde kort. Men før det skjer, skal de vel heller bruke det på f.eks innkast, bare for å irritere oss 🙈

Mabbutt Eg er storfan av AI så lenge man gir gode instruksar. Tviler på en AI offside VAR vil bli til "Skynet" med det første.

Andreas Off topic warning: Jeg testet AI'en på Snapchat, og spurte om "hun" var Skynet. Hun sa "Nei, jeg er bare en venn i telefonen din". Nøyaktig hva Skynet ville sagt.....

Mabbutt Ikkje for å være negativ (eller for off topic for den del), men eg håpar at DERSOM vi ein dag ser AI i offside dømming, så er den hakket smartare enn Snapchat sin AI bot.

Eg spurte Snapchats AI om den trur AI kan gjære ein god jobb med offside. Vi vart einige om at så lenge kamera var godt nok så er det mulig.
              Så snakka vi litt om å bytte ut mennesket heilt. Robotar med AI hjerner som spelar fotball vil ta bort aspekt med skadar og juksing.
              Men Chatbot er av formeininga av at man vil nok miste litt av sjarmen om man tek vekk mennesket heilt.

Var inne på et rødt forum og måtte ha hjelp til å klatre ut av det mørke hullet.
              Mista trua på menneskeheten.
              De mener Diaz skulle hatt straffe da han filma fordi lankene til Porro var der. 🤭 90% av postene handler om at de ble og alltid blir rana av dommerne. Og at Arne var flink og har rett i å påpeke det.
              Trur kanskje jeg fikk et nytt favoritthatlag idag

Deilig med en knepen seier, hvor vi kanskje tom har litt marginer på vår side. Første gang i år? Nok av tilfeller motsatt i alle fall.