PL: Tottenham - Newcastle | 4. januar 2025
Cuti
Du kan selvfølgelig si det, og «ha rett». Samtidig; vi hadde sluppet inn 10 mål da VdV ble skada. Tre lag hadde sluppet inn færre (Liverpool overlegne med 5), 2 lag like mange som oss, og ytterligere fem lag hadde sluppet inn ett mer enn oss (altså 11).
Sannheten er altså at vi ligger litt over medianen. Og at det egentlig på daværende tidspunkt var 12 lag som kunne si at de «var et av lagene som slapp inn færrest» hvis du ser på faktisk antall innslupne.
Faktum er likevel at vi slapp inn ca like mange mål som halve ligaen på daværende tidspunkt. Ingen er uenige i at vi har blitt betydelig svekket med skadene, men er ikke sånn at vi har gått fra ett ytterpunkt til et annet.
Frem med tall og fakta. Snakker vi målforskjell, så ta med antall skorede i samme periode også.
Det har ofte en sammenheng.
- Redigert
Cuti Hvorfor gjentar du dette?
Jeg forstår at det er vondt å høre, men det var flust med feil bak der før skadene også. Spesielt den autostradaen mellom Romero og Porro.
Men du har rett i at vi slipper inn mer. Det begynte da VdV ble skadet igjen og ikke kunne bruke farten sin til å rydde opp etter Romero.
Det er bare en bruker som har skrevet dette her inne som jeg kan huske: Du, når du skal overdrive hva andre skriver. Når du skal late som at noen hater Romero.
Jeg mener at vi er dårlig bak med reservene, og ikke spesielt gode bak med førsterekka. Dette handler mer om system enn enkeltspillere. Slipper inn mål gjør vi uansett.
Nyanser.
Perfekt på toppen av skadekrisen.
Har han begynt å smitte de med virus også nå! Pokker.
- Redigert
Hører rykter om at noen spillere ble syke i Celtic også på et tidspunkt.
Mousakka-gate
- Redigert
Ikke helt optimalt dagen før kamp.
Yikes, dårlig lasagne ?
Med den kritikken mange presenterer rundt Ange er jo dette kjempenyheter. Han trener de jo ihjel så da er det problemet løst