Mabbutt Knut Hadde kanskje ikke blitt verre 🤣 Men tenkte helst på noen marginalt yngre 😉 Litt spent på hva som skjuler seg på u18 laget; det kan like gjerne være de på 17 som får gjennombruddet sitt som de på 21, mener å huske at King og forgjengeren, han vi ikke snakker om, var ganske tidlig ute 🤔
Knut Mabbutt Dorrington har vel sittet benken noen kamper i det siste, uten å få sjansen. Det samme med Hardy. Men om jeg skulle gjette så debuterer vel fort vekk Bentancur som stopper om Davies ikke er nærme nok... Edit: Glemte denne King forøvrig 😃
Knut Ange Postecoglou said that it's still 'a bit early to tell' on Radu Dragusin's availability for Sunday's Premier League encounter against Wolves at Tottenham Hotspur Stadium
Atrix Kungreke Hvis Dorrington ikke får sjansen så vil jeg si at da stoler ikke Postecoglu på han. Hvis jeg var Dorrington da, så ville jeg bedt om å bli solgt. En bedre mulighet får du ikke når du har 4 midstoppere skadet
Schism Atrix Enig. Så har Ange allerede uttalt da han spilte Bissouma som stopper at han «hadde ingen andre». Hvis Dragusin ikke kan spille bør selvsagt Dorrington gjøre det.
Kungreke Atrix Er helt enig. Ikke noen poeng å bli her hvis Bissouma står i veien for deg på stopperplass 🙃
Cuti Mange Dorrington-eksperter her. Selv har jeg ikke sett fyren starte en kamp, men skjønner Anges eventuelle skepsis mot å spille ham sammen med en 18-år gammel midtbanespiller under dette presset.
Cuti Du må gjerne argumentere for hvorfor det er «selvsagt» at en 19-åring med null erfaring (som jeg mistenker ingen her inne har sett starte en kamp) er riktig makker til 18-årige Gray. Hadde nok valgt Bentancur selv sånn situasjonen er.
Schism Fordi han er en midtstopper i troppen? Hva er vitsen med å ha han hvis han ikke skal brukes? Man må vel stole på at Ange har beholdt han i troppen fordi han kan bidra? Noe annet ville jo vært rimelig tåpelig.
Madball Sammen med Romero eller Vdv . I verste fall Dragusin eller Davies , ja da tenker jeg at det kunne vært en debut. Vi vet jo ikke enda da så vi får se.