Schism jeg har ikke registrert at du har uttrykt noe støtte til laget her på noe tidspunkt men det gjør du kanskje andre steder enn i Spurs forum? Husker jo alle som ville sparke poch i pausen i cL også.

Må være lov å være skuffa og pissed når det er dette vi får servert!!

Skral omgang der vi ikke evner å skape noe som helst. Blir på måfå. Alle ser jo at det er noe riv ruskende galt med dette laget...

Ser jo det på Ange at hele kroppsspråket hans ikke er særlig positivt..

Vi har et angrepsspill som baserer seg i stor grad på å isolere ving mot back. Johnson har vel gjennomført tre driblinger siden han kom til Tottenham. Son klarer knapt å drible noen annen enn Trippier i disse dager.

Itillegg tømmer vi hele midtbanen og står høyt med backene så fort vi har slått mer enn tre pasninger.

Ikke så rart at man kan bli litt matt?

Samtidig synes jeg dette spillemessig var framgang. Bare at vi snakker om framgang fra et fryktelig dårlig nivå. At vi slipper inn enda et slikt mål får gå på Ange. Hvor mange slike situasjoner skal vi tillate før han enten klarer å forklare til en back, stopper og DM hva man skal gjøre eller kjøper nye backer? Og hvis noen tror noen back klarer å spille det spillet der feilfritt tar man feil.

FromtheLane Er det mangelen på folk som skriver positivt om lagets innsats på nettforum som gjør at vi spiller dårlig?

FromtheLane

Heia Tottenham!

Sånn? Man skal sitte på et forum for å heie på laget? Kan ikke huske å ha sett mye fra deg heller. Men klage på andre fans gjør du tydeligvis.

Eddie noen gjør ikke annet enn å klage så lov har de tydeligvis men det er ganske monotont og lite motiverende for de som først og fremst ønsker å heie på laget. Også i motgang.

FromtheLane Det finnes ikke ETT eneste fotballforum i verden der alle sitter å jatter med og bare er positive! Da kan man bare legge ned hele greia. Fotball er passion, om det så er frustrasjon eller glede.

Men for all del, til dere som drifter dette forumet: kast meg ut!

Frustrasjon er lov.
          Om man bare skulle skrevet positive ting fra denne førsteomgangen, så hadde chaten vært ganske tom.

Jeg føler iallefall at jeg oppfører meg mot andre..

Ny omgang og nye mulighter(til å bli skuffa)!

Er ikke ferdig enda dette. Er lov å håpe at Ange har fått kraftig hikke og må overlate pausepraten til noen andre. Da kan vi fint vinne.

Forest er ikke veldig gode, men det er klart de tillater oss å ha mye ball fordi de vet at så fort vi har flyttet opp begge bankene kan de kontre.

Schism Nesten som at "systemet" (hvis en kan kalle dette for et system) fungerer perfekt for motstanderne som har vett til å utnytte det.

Tror jeg må sende over en flaske tran, for dette er slapt

Forest er forøvrig det eneste laget City har slått siden Wham var populære.