Kungreke Haha, for et drittlag vi er. Får jo ikke til noe som helst. Vidåpent bakover hver gang angriperne våre mister ballen. Hva er poenget?
Schism Bare så glad Porro ikke spiller. Slike mål slipper vi ikke inn med feks Udogie på banen. Så i mitt hode er det fortsatt 0-0.
Eddie Horribelt ballmiss midt på banen. Vi er egentlig i balanse, men en stikker så er man fri og kan score lett. Da er det vel avgjort for vi har ingenting å komme med. Vi er for i helvete ikke ett topp 12 lag en gang.
Kungreke Eddie Ange må ut, dette går ikke lenger, vi har brukt mer penger på denne manageren enn noen andre og dette er det han leverer? Det er latterlig dårlig spill, planløst og uinspirerende.
John_chef Eddie ballmissen er jo egentlig på motstanders 16 meter, dem kommer 2 mot 4 og bare løper rett igjennom. Hadde Udogie fulgt mann så hadde det ikke blitt mål.
mka07 Mest frustrerende er jo at det er null utvikling. Vi har ballen store deler av kampen, til vi spiller på oss brudd og slipper inn mål. Det er jo 90 prosent av kampene våre. Og offensivt varierer det veldig.
Kungreke mka07 Utvikling? Vi er jo dårligere nå enn i fjor. Det går jo feil vei. Det skulle jo bli bedre i år.
John_chef Eddie ok. Jeg synes det så ut som Udogie mistet oversikt over mann. Udogie skal jo være rask
Sheik Seieren over City var vist ikke så sterk som man skulle tru, tatt i betraktning at de sliter mot alle de også. Lurer veldig på hvordan vi skal få vind i seilene igjen med dagens oppsett. Håper vi klarer topp 8.
Eddie Dette er et dødsdømt prosjekt! Men alt blir vel bra når alle spillerne er skadefrie.. i følge Ange.. Har jo vært slikt som dette vi har fått servert da også...samme hvem som spiller
FromtheLane Pleier alle lags supportere å slutte å heie på laget og gi opp til pause eller er dette en særting for spurssupportere?
FromtheLane Schism jeg har ikke registrert at du har uttrykt noe støtte til laget her på noe tidspunkt men det gjør du kanskje andre steder enn i Spurs forum? Husker jo alle som ville sparke poch i pausen i cL også.