Knut

For å være så “down to earth” og modig som Ange liker å late som han er så er han egentlig ingen av delene.

• Knut svarte på dette.

Mabbutt Vet for lite om hvor dyktig Mason EGENTLIG er

Hvis noen tenker at Mason kan ta over permanent så bytt nå. Det jeg mente var å kaste inn Mason som en “Sherwood” er ikke noe jeg ser vitsen med. Da kan man like gjerne satse på at Ange får det til.

Hva gjelder Mason og få jobben permanent så er nok ikke tidspunktet riktig. Da blir det bla bla om at Levy går for den billige løsningen osv. Isteden for at man ser på det på en positiv måte at vi har en egen tidligere spiller som er kvalifisert. Og Mason var jo en kjedelig spiller så da er han også en kjedelig manager. Fanlogikk.

Schism Har hørt fra sikre kilder at Mason er blottet for karisma.

Schism Tja, de (Reddit) sier det var mer eller mindre dødstrusler som ble ytret av våre egne - så jeg vet ikke helt.

Knut

Da må han nesten slutte i jobben. Enten får man tåle det - eller så gjør man det ikke.

Og det er ikke til forsvar av dødstrusler.

Schism Enig, dette er en del av jobben. Gjør du det dårlig sier bortefansen i fra.

Schism det var en heftig påstand. Tåler man ikke dødstrusler så er det bare å slutte?
          Eller kan man velge det bort ganske enkelt ved å ikke oppsøke det? Holder en knapp på det siste.

rihno

Så hvis noen roper «I’ll kill you» etter en kamp (og merk det står «mer eller mindre») så skal han slutte å takke de resterende 3000 eller hvor mange som nå reiser til de forskjellige kampene?

1) Hvis Ange føler seg truet får han anmelde.
            2) Hvis han føler seg truet av sine egne fans hvordan kan han egentlig fortsette?

Du mener at han da bare skal feige unna. Det må du få mene, men da gjør han nettopp det - feiger unna og ignorerer 99% av sine egne gjerne mest hardcore fans. Virker som en fornuftig måte å skulle lede en klubb på.

Sannheten er vel at han allerede har «lost it» før og ikke klarer å beherske seg når han får rop han ikke liker. Ikke helt uvanlig forøvrig med spørsmål han ikke liker heller (selv om jeg har forståelse for at det er kjedelig med så mange intervjuer og lignende spørsmål om og om igjen).

Jeg har fått dødstrusler på jobb mange ganger, ikke fra folk på tribuner men folk som stod der rett opp i ansiktet mitt. Tror ikke jeg er noe supermenneske og det gikk og går helt fint. Hvis ikke Ange tåler at noen få personer utrykker seg på en pubertil måte som dette, da har han ingenting i en fotballklubb å gjøre.

Schism Og Mason var jo en kjedelig spiller så da er han også en kjedelig manager. Fanlogikk.

Syntes ikke Mason var kjedelig som spiller jeg, full innsats hele veien, skulle gjerne hatt han i laget når, selvom han hverken var Pirlo eller Gattuso i kvalitet 😊 Mason har stort sett styrt oss i motgang, og da er det svært få managere som oser karisma 😉

Men skjønner hva du mente med den 😉

FromtheLane
            Postecoglou has a history of winning trophies during his second season at clubs.

He won the Australian title with both South Melbourne and Brisbane Roar and the Japanese championship with Yokohama F Marinos - all in his second season or second full season in charge.

Postecoglou also won the Asian Cup two years after becoming Australia boss - and the Scottish title in both seasons with Celtic.