Madball
Jeg synes Deki var brukbar. Ganske bra faktisk, og den eneste som vil noe ser det ut til. Ellers var det også Spence som ikke var helt ille.

Vil si det var ganske jevnt på sjanser. Johnson hadde to fine for oss. Kunne ha vunnet.

Mye ball. Veldig lite som skjer.

Spence var bra igjen. Selv om det er rimelig tåpelig å få rødt på den møte. Kulusevski gjorde en del rart, men som vanlig han som gjør noe. Bergvall så milevis bedre ut enn Bentancur. Må starte mot Wolverhampton. Werner var vel mer med på sine minutter enn Johnson og Son til sammen. Uten at det sier så mye.

Vil ikke si alle var ubrukelige. Men vi spiller uten selvtillit i et system som fungerer dårlig. Vi slipper ikke til så mange sjanser, men den vi slipper til er så klassisk hvor vi tømmer oss og Udogie gjør en fryktelig jobb i returen. Akkurat slik lag som Forest bør spille mot oss.

Er vel muligens forståelig at han ikke vil løpe for fort av respekt for sin tidligere klubb?

Skal heller ikke glemme at han ikke har startet de siste to kampene. Antakeligvis manglende kampform også.

Får ikke inntrykket at Johnson er så fornøyd med overgangen til Tottenham. Virker veldig uinteressert og lat.

Kungreke

Sant nok. God gammeldags 6-poenger i bunnstriden om noen dager. Smart av Johnson.

Får hele tiden høre at Ange vinner noe i andre sesongen. Det å komme seirende ut av en bunnstrid, klassifiserer vel ikke helt.🤔

Har vel ikke ligget så dårlig an til jul siden slutten av 90-tallet. Spillemessig regresjon og en manager totalt blottet for taktisk innsikt. Sorry, men han må gå.

FromtheLane Artig med alle som meiner at Poch ikkje burde bli sparka. Spesiellt i og med at Poch sjølv sa at han fortjente å bli sparka.

Eg hadde på TVen mens eg lagde middag. Vart mykje matlaging og bobler, og lite kamp-sjåing.
        Tafatt og dødt.

FromtheLane Eg har ingen forhåpningar om Tuchel hos oss. Men å påstå at han er verre en Ange. Det krever ballar større en eg har.

John_chef denne førsteomgangen? Det er maaaange runder siden aktiviteten her inne hadde stoppet om det kun var positive innlegg som kunne postes..