Schism Vi er så godt drilla defensivt 😂 Men som man har lært her inne de siste ukene det kan ikke Ange gjøre noe med. Det er ikke trenerens jobb å gjøre noe med.
Eddie Da er det avgjort.. kan fort bli jævlig stygt dette.. Vi er så lette å spille i mot at jeg får fnatt!!! Minner meg om tiden med Doherty og Nethercott i forsvar.. blir så ufattelig lei av dette laget innimellom...
Mabbutt Cuti Bør sikkert sette Son ned som midtstopper. Kan ikke være noe dårligere der enn han har vært på kanten i dag iallefall.
Eddie Vi er altså i skrivende stund 5 poeng bak Bournemouth og hele 8 poeng bak Forest... og det etter bare 17 kamper.... Dette er ikke godt nok!! Og jeg tviler på om Ange har evnen til å snu dette... Det går i samma sporet kamp etter kamp..
Kungreke Cuti Bedre om Son fokuserer på å gjøre sin jobb, skape sjanser og score mål. Han har ikke gjort noen av delene og ballmistene hans er like mye en del av dette som resten av laget.
Mabbutt Cuti Sier vel mer om forsvaret enn om Son i dag det 🤣 Men for å være alvorlig, LAGET har latt seg presse i 45 minutter, og da er det bare et tidsspørsmål før et forsvar sprekker. Til og med når Romero spiller.
Schism Handler selvsagt ikke bare om hvem som spiller bak. Vi blir fullstendig dominert over hele banen i 45 min. Og har i praksis null angrepsspill. Tap er «greit» mot et veldig bra lag, men prestasjonen er det ikke. Taktisk avkledd begge veier. Pinlig.
Kungreke Mabbutt Nå må du ikke nevne Romero, med han på banen i dag hadde dette selvsagt ikke vært hans feil uansett.
Cuti Mabbutt Romero? Banens minste Diaz (?) får heade umarkert fra 5-6 meter. Gray rygger inn i duellen til Spence og mister sin mann som får stå umarkert på 3-4 meter. Dragusin feilberegner og bommer grovt på hodeduellen som gjør at det blir helt åpent bak og en tredje tabbe er et faktum. Så er det selvsagt ingenting annet som fungerer i dag. Alle de seks lenger framme er også veldig svake.
Mabbutt Cuti Egentlig dumt av meg å trekke fram Romero. Stort sett en autostrada mellom han og Porro også, så ikke store forskjellen der.
John_chef Vanskelig å sette fingeren på noen, når omtrent ingen er på det nivået vi ønsker. Men savner en tydelig leder, og noen med litt muskler