Kungreke Schism Ting jeg trodde jeg ikke kom til å si; Sett på Timo Werner for Son, vi trenger farta.
Madball Skulle ønske Solanke enten greide å holde på ballen han også eller spille tryggere. Trenger ikke flere brudd enn de Bissouma fikser
Kungreke Madball Hvis vi først skal tape i dag så håper jeg vi taper stort sånn at jeg slipper å se Ange på sidelinja igjen. Det er nok nå.
Cuti Kan ikke la ligaens beste lag få ha umarkerte spillere rett foran mål. To ganger katastrofalt forsvarsspill og like mange baklengs.
Madball Cuti er vel ikke kun dårlig forsvarsspill denne kampen viser. De har vært under trykk i 38 minutter
John_chef Der ser man forskjell på keepere. Riktig å stå i første duellen, men skal jo komme ut og ta den
Cuti Madball Begge baklengsa er jo helt forferdelige. Men ja. Møter et mye bedre lag totalt sett. Som forventet. Vi hadde nok slitt med fullt lag også.
Eddie Etter neste kamp (mot høytflyvende Forest) er vi totalt hektet av topp 10. Snakk om nedtur... Føler ikke vi har tatt steg under Ange...bare rot og vas.. hawaiifotball