Vet ikke om det å si “ikke tar oss råd” er riktig. Selv United måtte selge C. Ronaldo. Umulig for Tottenham per dags dato å holde på spillere som er ønsket av RM, det City var osv. Vi kunne holdt på Kane selvsagt, men da hadde vi ikke hatt han nå uansett og veldig mye mindre penger.

Solanke minner meg om Richarlison. Faktisk klubben som gir treneren den spilleren han vil ha - selv om de koster for mye. I den grad Solanke ikke leverer så får den gå på kappa til Ange.

Schism Nuno er nok vel så mye et eksempel på at det handler om mer enn resultater når en trener blir evaluert. Av alle de trenerne vi har hatt tror jeg ikke noen har gitt et like sterkt inntrykk av å ikke kunne håndtere jobben som han.

Litt uenig angående håndtering. Fikk heller det samme inntrykket som med Mou, Conte og nå Ange. Spillere som kaster manager under bussen.

Ginola14 ikke for å svare for @Mabbut
Men de siste forestillingene synes jeg har inneholdt deler av nettopp det

Som i bevisst å gi F i å gjøre som de skal?
Jeg må si jeg betviler det sterkt. At de ikke makter, ja. Bevisst, nei. Min mening, da

Ginola14 For meg er det ting som tyder det ja, men skal ikke være bastant, for verden er ikke svart hvitt. Godt mulig de bare ikke er bedre også da.

Jeg føler ikke vi er der. Men skulle vi være der er det fristende å si å si at de det gjelder kan dra til hel**** bort fra klubben, istedet for Ange.

Men dette blir synsing fra ende til annen pdd etter min mening. Håper og tror vi ikke er der.

Ginola14
      Vanskelig å konkret bevise det. Men fikk en kjip følelse av at de ikke gadd å legge inn det giret som måtte til

Manure sliter bigtime hjemme på old toilet mot Nuno.
      De burde sparke treneren

Schism Av alle de trenerne vi har hatt tror jeg ikke noen har gitt et like sterkt inntrykk av å ikke kunne håndtere jobben som han. Måtte være Gross i så fall.

Vil si AVB var like ille etterhvert - om ikke verre. Ange er heldigvis ikke der.

Ginola14 Men skulle vi være der er det fristende å si å si at de det gjelder kan dra til hel**** bort fra klubben, istedet for Ange.

Helt enig. Men må poengtere at for meg er det Tottenham som er viktig. Som jeg skrev lenger oppe, så var det en tid vi hadde spillere og managere (Kane, Bale, Modric, Berbatov, Jol og Poch) jeg var redd for å miste. Men for meg er det ingen slike pdd. Nærmeste jeg kommer må være Moore 😅 Så for meg er det ikke nøye hvem som evt. måtte gå for å løse problemet. Jeg er heller ikke sikker på om vi er der, men mener at det er en høyst relevant tanke.

Ginola14 Men dette blir synsing fra ende til annen pdd etter min mening.

Er det ikke det man gjør på et supporterforum?

Kungreke altså det var verken ironi eller subtilitet i den kommentaren (min) , kun tørr humor

Dougie

AVB var en snodig kar. Enig i det.

Hva gjelder Ange så får vi se. Men definitivt på et høyere nivå hva gjelder «pondus» enn folk som Nuno og AVB.

Schism
              Sett mange dårlige Tottenham-kamper i mitt liv, men verste opplevelse er AVBs siste kamp da vi ble smadra 5-0 av Liverpool hjemme på WHL. For meg fasit på et lag som har gitt opp.

Der er heldigvis ikke Ange ennå, men skal ikke mange Bournemouth og Ipswich-kamper til før summen begynner å likne. Hvis man da slutter å slå tilbake (som mot City og Villa) er det kjørt.

Dougie

Jeg tviler på at spillerne vil gi fullstendig opp med Ange. Hvis det skjer en litt mer totalt kollaps tror jeg det skjer “Jol-style”. Hvor det bare rakner selv om jeg ikke tror spillerne gjorde det med “vilje” som en protest mot Jol.

For meg var Brighton under Pochettino verst. Også et eksempel på ei gruppe som bare slutter selv om de ikke nødvendigvis misliker treneren.

Og hva man skal gjøre i en slik situasjon er ikke opplagt. Det letteste er å kvitte seg med treneren, men man kunne selvsagt ha “pælmet” ut halve laget for å vise at man ikke er villige til å ha spillere som faller så lett sammen. Under Pochettino var det selvsagt et argument for det, men der tror jeg hans sutring og treghet i å skrive under den nye kontrakten ødela (folk glemmer at Pochettino drøyde og drøyde med den kontrakten da han var på topp).

Brighton under Pochettino hadde jeg fortrengt, men den var faktisk helt brutal ja. Tror mye av det negative rundt Poch startet med United-koblingene som han nektet å avvise - litt som med Arry og England-jobben.

Tror utover det at det nesten aldri vil skje at man bytter spillergruppa fremfor treneren. Måtte evt vært om man fikk konstruktive Poch tilbake og alle aksepterte at dette ville ta to-tre vinduer.

Ser uansett ikke tegn på noe «toxic» spillergruppe nå. Hovedproblemet med Ange - slik jeg ser det - er at vi prøver på en fotball det er veldig vanskelig å prestere stabilt bra mot så mye god motstand. Og at han nekter å gjøre noe med det.

Dougie Hovedproblemet med Ange - slik jeg ser det - er at vi prøver på en fotball det er veldig vanskelig å prestere stabilt bra mot så mye god motstand. Og at han nekter å gjøre noe med det.

Man får håpe det. Selvtillit er ekstremt viktig. Og selv veldig gode spillere ser dårlige ut når man begynner å tvile på ting. Hvis man blir bedt om å gjøre noe litt over ens evner kommer man fort i en negativ spiral.

Der savner jeg litt “man management” fra Ange. Redknapp var fabelaktig til å løfte spillere. Jeg trodde Ange skulle være litt mer som Redknapp der. En litt tøff, men støttende og rettferdig “eldre” kar som spillerne respekterte, følte støtte fra, men også var litt “redd”. Akkurat nå er jeg redd de er mest redde. Kroppsspråket hans på sidelinjen er ganske drøyt til tider (så mener jeg at spillere også må tåle harde tilbakemeldinger, men virker ikke som denne troppen er helt der).

Jeg var tidlig ute med å kritisere Ange. Men jeg var for naiv. Jeg trodde han kunne få til noe. Bare å glemme.

I dag spiller vi mot et lag med en ny trener. Der ser hva man hva man kan få til hvis man har en god trener i et halvt år.

Håper han sparkes raskest mulig. Så er det bare å håpe på en cup.