presley Føler vi har spillere som ikke yter maks.Lite press og de får spille neste kamp.Går på banen med "What ever" holdning.
Her har jo manageren et ansvar også. Enten må han klare å motivere spillerne, hvis ikke må han vrake dem alle sammen og stille med et sultent juniorlag. Bedre å tape etter full innsats enn å tape fordi spillerne ikke gidder.
presley Vi er uheldigvis blitt en klubb som selger sine beste spillere.Vi kunne satset på bli en toppklubb i England, vi tar oss ikke råd til det, bedre å selge å få inn gode penger.Se litt på historien:
Carrick og Berbatov til United
Keane til Liverpool
Bale og Modric til Madrid
Walker til City
Kane til München
Etter Walker, gikk det ganske mange år før vi solgte Kane, så jeg synes klubben skal ha for det da. Husker jeg også var ganske frustrert da Keane og Berbatov gikk, men syntes Sheringham svei mest. Nå har vi "heldigvis" ikke den bekymringen. Vi har noen gode spillere, men ingen som er så gode at vi må tviholde på dem for enhver pris.
presley Vår dyreste spiller er Solanke til 64 mill.
Smak litt på den; Solanke, dyrest. Tror ikke vi hadde noe spesiell konkurranse om han... Lurer på hva Bournemouth ga for erstatteren Evanilson.
Mener ikke at Solanke er vårt store problem, men må innrømme at jeg er litt skuffet over at Solanke er vår ovegangsrekord.... Tenker vi må bli lurere igjen. Martin Jol satte sammen et bra lag med spillere fra nest øverste hylle... Pochettino også... Få igang scoutingen igjen.