Forøvrig et poeng at det er vanskelig å finne noen nå ja. Det er mitt største holdepunkt til Ange (+ det bra man ser mot Villa, United og City selvfølgelig).

Sånn sett synd Amorim ble tatt. Han tror jeg hadde vært match made in heaven for oss, men ikke fullt så sikker på om han er det samme i United (i den grad noen er det).

Cuti
En fordel med å sette grunnspillet er jo at man ser gradvis forbedring - ikke det motsatte.

• Cuti svarte på dette.

Dougie Synes egentlig det var mye positivt i sesonginnledningen, selv om resultatene til tider spilte oss et puss. Men nå, med de beste spillerne ute så er vi tilbake til fjoråret igjen med samme skadeproblematikk som vi også hadde da.

Å sammenligne med Artetas første sesong med cupgull blir jo hinsides. Hadde Ange klart det ifjor eller i år om han får sitte så lenge, vil 99%av spursfansen være fornøyd. Da kan man faktisk nedprioritere ligaen i april-mai om man har en FAcupfinale på trappene, særlig om man ligger på rundt 8.plass

Knut

Det er jeg ikke så bekymret for. Chelsea et fint eksempel.

Men å plukke en manager betyr også i stor grad å velge bort managere. Folk som Iraola og McKenna er muligens ikke ledige nå. Til sommeren vil de være det (bare som et eksempel. Vet ikke om det er noen av de vi vil ha - selv om jeg personlig liker begge).

Schism Hadde gjerne tatt McKenna, Gammel Tottenham gutt og det han fikk til med Ipswich er imponerende.

Madball

Nettopp. Han vant cupen. Fremgang i serien hvert år.

Akkurat nå trender vi til 12 poeng mindre enn i fjor.

Begynner å bli latskap å nevne Arteta. Finn en annen i det minste så man har to.

Latskap fordi det på svært mange måter er veldig sammenlignbart?

Heller nevne Ferguson da kanskje. Som startet med 11, 2, 12 og 13 på sine fire første sesonger?

Ange hadde en kjempestart for oss, vi spilte gnitrende off fotball og alle elsket måten vi spilte på. Selv om vi ikke vant alt, så var d alltid gøy å se kampene, ballen var ofte i straffefeltet og vi hadde mye sjanser. Sett i ettertid så kom dette kanskje for enkelt... Hvis jeg husker rett så synes jeg det begynte å kladde litt mer spillmessing i des-jan, men vi fikk fortsatt greie reultat.
        Så fra i fjor vinter synes jeg vi har prestert dårliger og dårligere mnd for mnd, vi har en bra omgang eller kamp nå og da både mhp spill og resultat. Men generelt sett har det gått nedover, jeg og mange andre trodde nok at når han fikk sommervinduet så ville de siste bitene komme på plass og kurven oppadgående, men d har desverre ikke skjedd. Jeg vil fortsatt gi Ange litt tid til, men d begynner å haste. Små forbedrigner MÅ sees raskt, ellers er d nok bar en vei for han au... COYS

Latskap fordi 1) du finner ikke noe annet moderne eksempel 2) Arteta “kjøpte” seg selvsagt tid gjennom å vinne en cup og charity shield 3) Arteta tok flere og flere poeng i serien.

Ange har ikke vært i nærheten av å vinne noe. Så er det selvsagt et argument å beholde han så lenge han henger med i cupene (husker selv hvor hardt du brukte det argumentet i ditt forsvar av Mourinho). Ange må utføre et mirakel hvis han skal få flere poeng i år enn i fjor i serien.

La oss bare si det sånn at jeg tror både Arsenal og United er glade for de valgene de tok da de sto i lignende situasjoner.

Uansett, å sparke Ange nå er vel mest for å straffe ham for ræva spill over tid. Enig at utviklingen ser ut til å stoppe opp eller at den aldri har starta. Men om det har noe for seg å gjøre noe som helst med Ange denne sesongen stiller jeg meg tvilende til. Men klart det vinduet som kommer.. da er det avgjørende om klubben har tillit til ham eller ei.

Cuti Da de sparket Ten Hag? Solskjær? Moyes? Mourinho? Van Gaal? Eller da arsenal sparket Emery?

• Cuti svarte på dette.

Vi venter til vi er i finale til en av cupene. Da lar vi øksen falle!
            Ikke at jeg elsket Mourinho, men den sparkingen er vel en bekreftelse på at det er mye rart som også pågår i kulissene.

Cuti Er det? Ganske sikker på at alle ble sparket pga manglende resultater på banen.

Har ikke vært mye på forumet, men leser omtrent alt, veldig bra engasjement fra alle ! Ange : Nå var vel spørsmålet om man fortsatt har tro på ham, ikke om han skal sparkes i dag . Jeg har ikke tro på at han klarer å oppnå noe i denne sesongen, (håper jeg tar feil ) men liten vits i å sparke ham nå. Problemet er etter min mening en total mangel på å tilpasse seg motstander, borte/hjemme, resultat underveis i kampene . Pauseprat ? Hva vet jeg. Er målet mest mulig poeng i PL eller spille festfotball til terningkast 6 noen ganger i sesongen ? Så er det slik at det virker som vi har mange unge lovende spillere, bruk de mer ! Ny mann fra Sør-Korea, guttungen i Westerloo m.fl
            Ellers vil flere av de forsvinne på en aller annen måte. Bygg opp et nytt lag/system med bruk av disse unge , og la det bli et prosjekt ! Rydd opp , begynn med blanke ark neste sesong ,

Kanskje tordentalen til Conte etter 3-3 mot Southampton hadde noen elementer verdt å se på ?

Bale Kanskje tordentalen til Conte etter 3-3 mot Southampton hadde noen elementer verdt å se på ?

Conte hadde helt rett og sa det mange av oss tenkte og tenker om eierskapet i denne klubben.

Å sammenligne Ange med Ferguson blir enda latere. Verden var noe helt annet. Ingen Bosman så selv når kontraktene gikk ut kunne man ikke bare bytte. Å bygge lag var en helt annen øvelse osv.

Hva er egentlig argumentet? Å holde på noen for å holde på noen? Ferguson kom med en sinnssyk CV fra Skottland. Igjen ikke i nærheten av sammenlignbart med Ange.

Så er vi merkelig nok på samme side. Jeg vil heller ikke at Ange skal sparkes nå.

rihno Nja... Enig i at man kan få en ny giv, noe vi vel fikk på starten med Ange, men når det skal etableres og bli en del av kulturen møter man fort på noen utfordringer. Skader, tro på prosjektet, mestringsopplevelse, Mestringstro...

Vel, i alle de bransjer jeg har jobbet/drevet i eller har kjennskap til, så er det en forventning til at man lærer de nyimplementerte litt bedre for hver dag som går. Selvfølgelig oppstår det utfordringer, med da ligger det også en forventning om at det iverksettes tiltak fort, om så sjefen eller formannen må sitte natten igjennom på fritiden for å finne ut av det. Det er slik jeg har lært å kjenne konkurransebaserte sektorer iallefall.

rihno Forstår godt at frustrerte fans som av en eller annen grunn mener at Tottenham skal vinne alt blir utålmodige når det ikke skjer

Tror ikke det finnes en eneste en her inne som er mener at vi skal vinne alt til enhver tid. Men 16 år er lang tid så det hadde vært et pluss. Tror de fleste her som begynner å stille spørsmål og et i tvil, er opptatt av å se positiv utvikling, eller i det minste tegn til det.

rihno Og hvis man velger å tolke, det jeg tolker som integritet, som lathet og arroganse, da forstår jeg at man vil kvitte seg med fyren.

Han kan kanskje også tolkes som en hyggelig, men litt naiv fyr, men hvordan man tolker folk, handler vel utelukkende om inntrykk, og der er nok vi alle forskjellige, men det vi har til felles er vel at de fleste av oss liker fyren.