Sheik Atrix Søndagkveld er ikke tiden for å gjøre resesearch kjenner jeg, men gjerne noen som er gode på å bygge lag, taktisk smart, har noen titler fra øverste nivå og spiller en del kontringsfotball.
Sheik Ginola14 hehe, så var det noen som sa at de som prøver på det samme og ønsker ulikt resultat er gale 😊 Tror fortsatt det finnes en trener som kan knekke koden, men så var det å finne han da.
Mabbutt Atrix Vet ingenting om han, men før kampen i dag, satt jeg å lurte på hvem vi skulle gå for om Ange ikke klarer å snu det snart, da falt det meg inn at vi må ha treneren til Twente, så sjekka jeg hva han heter, ellers vet jeg ingenting 😇😅
Madball Det som er helt sikkert er at de diskuterer Ange i styrerommet nå. Og med et overgangsvindu rett rundt hjørnet er det mye penger i spill.
gazza79 Mabbutt Han går for å være ett stort trenertalent som har fått mye ut av ett begrenset utgangspunkt
gazza79 Jeg slenger ut: Thiago Motta Sebastian Hoeness Knutsen (men skjer ikke og spørs om det hadde fungert noe særlig)
gazza79 Madball Og hvorfor skulle han ikke kunne gjøre det egentlig? Lank* har vært god de gangene jeg har sett han. Moore burde ut i fra prestasjonene (ja han er ung og bør matches forsiktig, men Rooney spilte vel omtrent alt fra han var 16) starte fordi han har x-factor. Gray var meget bra i champ. og er ingen dårlig spiller. Bergwall viser tidvis hvorfor Barca ville ha han, Så kan ikke se noen grunn til at vi ikke kunne startet noen av ungguttene i stedet for de som tydeligvis ikke er på jobb (Biss, Madders etc)
gazza79 Madball Hadde vært forfriskende i det minste. Er dritalei av å se på Johnson som sprinter rett frem i stedet for å drible en mann eller to. Tror han ville hatt problemer med å drible mer enn en oransje kjegle slik det ser ut nå
Madball Får anta at Ange styrer laget til torsdag, vet vi noe om omfanget av skadene? Kan vel se ut som om han blir tvunget til å gjøre noen endringer i startoppstillingen på grunn av det. Håper han gjør noen andre vrier også. Bentancur er vel eneste sammen med Forster som er bankers
Knut Dette er hva som ble sagt etter kampen. Har ikke sett noen ny oppdatering i dag. “Brennan just wasn’t feeling well, he wasn’t feeling well at half-time, but wanted to give it a go. We got him back out there, but he just wasn’t right. The plan with Micky was always to play him 60, 70 minutes. Again, I wasn’t worried about Cristian, I thought he could play 90, and give Micky 60 or 70, but we had to keep him out there a bit longer. It doesn’t seem like he’s done anything, just felt a bit tight. Hopefully he’ll be fine.”
Mabbutt gazza79 Hvorfor ikke? Finnes jo både de som scouter gjennom Championship Manager, og med matematiske modeller 👌Hva sier denne chaten om Ron Jans da? 🤔