Madball Mabbutt både han og Tore André Flo var vel ganske tydelige på at de så tegna på at han var ferdig
Mabbutt Madball Ja. Det var spennende og et friskt pust da vi tok sjansen på Ange, men jeg tror det er over nå.
Andreas Schism Eg huskar det godt. Eg sa no er det krise på veg, og du meinte det var allt for tidleg å kalle det krise. Ikkje at det er viktig. Var berre for å illustrere poenget at nokon er tidlege med å være negative om tingenes tilstand, mens andre velger å være optimistiske.
Schism Andreas Jeg tviler på at du husker det. Ville vært veldig merkelig hvis den brukeren som fikk mest «kritikk» for å kritisere Pochettino skylle gi deg tyn for det samme.
Madball En er ihvertfall bra optimist hvis en har trua nå godt over et år etter nedturen starta egentlig. Så jeg synes det er litt vanskelig å tenke at det er åpenbart at vi kommer til å bli veldig gode med de spillerene vi har nå under Ange. Må isåfall være hvis han dropper 3-4 senior spillere neste kamp og starter 3-4 tenåringer og det funker.
Schism Madball I dag var vel en stressa mann på sidelinja. Tenker ikke klart når han starter med det laget.
Andreas Madball Det kjipe er jo at dette spelarmaterialet hadde vore heilt perfekt for Poch den gang da. Trur denne gjengen er godt rusta til å spele bra fotball. Berre ikkje denne typen fotball som vi spelar no.
gazza79 Madball Og hvorfor skulle han ikke kunne gjøre det egentlig? Lank* har vært god de gangene jeg har sett han. Moore burde ut i fra prestasjonene (ja han er ung og bør matches forsiktig, men Rooney spilte vel omtrent alt fra han var 16) starte fordi han har x-factor. Gray var meget bra i champ. og er ingen dårlig spiller. Bergwall viser tidvis hvorfor Barca ville ha han, Så kan ikke se noen grunn til at vi ikke kunne startet noen av ungguttene i stedet for de som tydeligvis ikke er på jobb (Biss, Madders etc)
Madball Hvilke spillere synes det å spore fremgang hos under Ange? Forster! Kan begynne med spillere som har blitt dårligere ihvertfall: Romero. Son. Maddison. Bissouma(enn i Brighton) Solanke (enn i bournemouth) Udogie var bedre da han kom inn i laget enn nå. Av de som tidvis ihvertfall jeg synes har holdt nivået eller utviklet seg synes jeg der er vanskelig å si bastant. Kulusevski, men han var sykt god første tiden hos oss også. Bentancur har fått ødelagt mye pga skader men han var jo bedre før. Men urettferdig å legge det på Ange vil jeg lande på. Vdv.. ikke blitt bedre på halvannet år men kanskje like god? Johnson har nok tatt noen riktige steg. En spiller Ange har gitt mye tillit oh kanskje fått litt betalt for det. Porro leverer så ujevnt, selv i løpet av en kamp at jeg synes det er vanskelig å bedømme. Men han har ikke blitt jevnt bedre . Sarr er mer ujevn enn for et år siden, ung men bør stabilisere nivået sitt nå synes jeg. Fått mye tillit.
Sheik Atrix Søndagkveld er ikke tiden for å gjøre resesearch kjenner jeg, men gjerne noen som er gode på å bygge lag, taktisk smart, har noen titler fra øverste nivå og spiller en del kontringsfotball.
Sheik Ginola14 hehe, så var det noen som sa at de som prøver på det samme og ønsker ulikt resultat er gale 😊 Tror fortsatt det finnes en trener som kan knekke koden, men så var det å finne han da.
Mabbutt Atrix Vet ingenting om han, men før kampen i dag, satt jeg å lurte på hvem vi skulle gå for om Ange ikke klarer å snu det snart, da falt det meg inn at vi må ha treneren til Twente, så sjekka jeg hva han heter, ellers vet jeg ingenting 😇😅
Madball Det som er helt sikkert er at de diskuterer Ange i styrerommet nå. Og med et overgangsvindu rett rundt hjørnet er det mye penger i spill.
gazza79 Mabbutt Han går for å være ett stort trenertalent som har fått mye ut av ett begrenset utgangspunkt