Schism Dette er kanskje det beste man kan håpe på? Ganske jevnt og at vi flakser til med ett mål? Så kan man håpe på at Gray kommer inn for Bissouma før det er for sent, men jeg tviler. Dvs håper selvsagt at Bissouma spiller seg opp først.
John_chef Ser tydelig hvor mye det lugger for Son. Den sjansen tidlig i omgangen, hvor han tar en berøring istedenfor å skyte på direkten. Den viser manglende form og instinkt han hadde tidligere.
Madball John_chef får håpe det bare er den vanlige svingningen fra Son. Han scorer ofte i rykk og napp, plutselig kommer det en drøss etter å ha sett vaksinert ut
Kungreke Son er vel over the top, tydelig det. Spørsmålet er vel bare hvor bratt fallet etterhvert blir. Synes det lugger mer og mer med Son.
Schism At Son har mistet noe tror jeg alle ser. Så er det helt naturlig. Han er også blitt flinkere til å se pasninger. Den «alene med keeper» er vanskelig. Leno gjør en god jobb der. Synes ikke den er så ille.
Schism Blitt litt bedre. Og skal man se positivt på det synes jeg Maddison ser våken ut. Ikke helt funnet pasningene så langt, men ser ganske rapp ut.