PL: Tottenham - Fulham | 1. desember 2024
Spennende å se hvilket mentalt lag vi stiller med i dag
Har som vanlig tippet klart tap men redd det kan bli kjempeskrell her, brighton style.
Veldig svekket lag vi stiller med.Solanke en nok trøtt/sliten, illnes som det blir sagt.
Kulusevski på benken, forstår det.Han har også løpt enormt mye for laget.Vil ikke startet med Bissouma, jeg ville hatt Gray fra start.
Son som spiss mot et lavt liggende lag, ikke optimalt, men vi har ikke mye valg akkurat nå.
Maddison må stå opp i dag, det er vi avhengige av i dag.Med det mener jeg stå fram som leder, ta ansvar, være på hele veien.Ta kontrollen slik han gjorde mot City.
Kan være det ikke er verste kampen å ha Son på topp. Får han sjansen har han kvaliteten til å gjøre det tellende. Hadde vært morro om Werner kunne score å få ned skuldrene også
Voldsom sterk front-trio mtp bakrom og gjennombruddskraft. Så gjenstår det å se om vi klarer å utnytte det
Bissouma er så lat defensivt. Ikke i nærheten engang.
Tror nøkkelen til å vinne denne kampen er å involvere Bissouma minst mulig.
Heldige der. Helt åpent i midta bak.
Bissouma igjen. Skandaløse første 15.
Dragusin sovner helt.
Son burde hatt ett nå.
Der hadde Son straffa Fulham hardere før.
Dette er kanskje det beste man kan håpe på? Ganske jevnt og at vi flakser til med ett mål?
Så kan man håpe på at Gray kommer inn for Bissouma før det er for sent, men jeg tviler.
Dvs håper selvsagt at Bissouma spiller seg opp først.
Davies redder oss. Flere gode involveringer.
Forster god på sjansen til Jimenez
Ser tydelig hvor mye det lugger for Son.
Den sjansen tidlig i omgangen, hvor han tar en berøring istedenfor å skyte på direkten.
Den viser manglende form og instinkt han hadde tidligere.