Vi har hatt mange dumme - så jeg skal være forsiktig med å kalle Bissouma vår dummeste spiller i moderne tid, men han må være nære topp 3.
Og nok en Porro-spesial.
Hva er det som går igjennom hodet på disse to? Hvis man hadde prøvd å posisjonere seg dårligere hadde det vært mulig å stå på en dummere plass enn Bissouma? Opphever potensiell offside og sperrer for keeper. Null våkenhet for overlappen som kommer.
Hva gjelder Porro er det akkurat som noen skrur av han hver gang ballen er i boksen. Jeg liker egentlig Porro svært godt, men hvis RM virkelig har planer om å bla opp 50m+ så må han ut. Jeg tror han kan bli verdensklasse i riktig forsvar, men vi har ikke nok gode der bak til å veie opp for denne type helt håpløse situasjoner.
Så er det ikke slik at dette målet nødvendigvis avverges hvis Porro står sammen med Hummels. Eller Bissouma på en fornuftig plass, men hva fans flest rett og slett ikke ser, er hvor ofte de er ute av posisjon uten at det fører til mål eller målsjanser i mot. Ble veldig halvtomt dette, men....