Madball
Mulig, men selv før det var det vel ikke mye som tydet på at Solanke var på vei til å bli stressa?
Solanke er helt suveren defensivt som spiss. Han har per nå ingen egentlig backup som gjør at han løper som en gal i 90 min kamp etter kamp. Sier seg egentlig selv at dette ikke er det beste man kan få ut av Solanke.
Uten at jeg mener at man ikke skal kunne kritisere han. Man drømmer jo om at Solanke skal være "Peak-Drogba". Og jeg er også enig i at han til tider gjør dårlige valg, men jeg mener han har vært god totalt sett - bare ikke veldig god alltid. Som jeg mener det er veldig forståelige grunner til. Han spiller for mye. Vi har et oppsett hvor ikke noen spiss under Ange har sett bra ut over tid (inkludert Son som jeg og flere her inne trodde skulle passe bra i den rollen under Ange). Han er ny i klubben osv.
Individuelt offensivt er det mye opp og ned egentlig. Johnson skårer bra med mål, men er ofte helt fraværende fra kamper. Son i går gjorde ikke mye annet enn å skåre en straffe og rote bort alt annet. Mens lagmessig kan man ikke klage på antall mål vi skårer så noe fungerer jo.