Vinner vi i dag tror jeg vi har tatt 56 poeng på de siste 38 kampene i ligaen. Noe slikt i alle fall. Det er vel selve definisjonen på middels?

Hva gjelder å slå City så slo nettopp Bournemouth en sterkere versjon enn den vi spilte mot. Forest slo Liverpool osv. Ikke riktig at vi har spesielt mange flere «store» seire enn andre middels lag.

Så er jeg enig i at vi har høyere potensial enn middels. Er jo det man håper på. At hvis Ange får dette til å fungere så kjemper vi helt i toppen - og ikke en kamp om å ta igjen Forest. Forandrer ikke at vi nå er middels og har vært middels veldig lenge.

Jeg er på plass på stadion. Det skulle tilsi tap erfaringsmessig...

Bortsett fra VdV som ikkje er der, så er vel dette vår beste start 11er. Iallefall i mine auger. Satse på det ikkje blir tortur i dag.

Maddison ute idag og var ikke involvert i midtuka. Kan vel ikke kalle det annet enn en vraking?

Werner kommer inn og får et mål og en assist 👌

Madders på sitt beste bør jo være med, men han har ikke vært helt på sitt beste og topp at han "får vile".

Tabellen dukket opp i tv vinduet. En stund siden jeg har sett på tabellen og var helt overbevist om at det var feil. Vi der nede er jo greit, MEN, Forrest nr 3 er interessant 😁

Knut gå often på do, pleier å bli mål da.

Må nødt til å få Son rettvendt. Synes det lugger litt i overkant her også. Solanke trenger å få opp kvaliteten på det ha gjør med ball. Synes dragusin ser komfortabel ut

Sarr gir oss mye defensivt, han løper mye

Måtte komme. Keeper dominerer ikke egen 5m akkurat.

Blir tap i dag. Vi er elendige på dødball.

Da begynner varsellampene og blinke... Vi er milevis bak topp 4...

Et lag på banen i første halvtimen. Tipper de om mulig legger seg enda lavere nå