Hadde tippet et knepent tap i denne, og etter første omgang så det slik ut. De tre der framme så veldig tamme ut.
Men for en andreomgang! Målpoeng for Johnson, Son, Solanke, Richarlison og til slutt et nydelig frispark fra Maddison! Og det beste med målene, var at det lyste VILJE av både scoringene og assistene, og slikt liker jeg å se.
Skikkelig kjedelig med skadene på Romero og Richarlison (kanskje verst for Richy, så forståelig nok veldig fortvilt ut), men krysser fingrene for at begge, sammen med VdV er raskt tilbake.
Nå retter spenningen seg mot Europaligaen, før neste ligarunde. Hvilket Tottenham går ut på banen da tro?
Var en "diskusjon" angående "middelmådig lag" her. Vi er ikke jevnt middelmådig som vi var på 90- og 2000-tallet. Men man kan vel si at vi er ujevnt veldig gode og veldig dårlige, så da er vel snittet temmelig middels (er det 5-1-4 vi har i ligaen?). Fortsatt ikke helt overbevist av prosjekt Ange, men så lenge vi er med i flere turneringer enn PL, så er jeg fortsatt "on board", selvom jeg har tatt noen små steg mot livbåtstasjonen.