Mabbutt Kungreke Kan vi selge Richy nå? Tror desverre ikke vi får så mye for han for øyeblikket. Det beste vi kan håpe på er at han kommer raskt tilbake og finner formen fra forrige sesong. Da kan han nok spille på seg litt mer verdi og interesse. Får krysse fingrene for det, men det mest sannsynlige er vel at ingen viser interesse før kontrakten går ut, slik det desverre har blitt.
Andreas Med mindre vi raknar totalt på slutten her, så er det berre å bukke seg i hatten for det vi har gjort i andre ongang.
Ginola14 Dette er rett og slett sterkt. Prestasjonsmessig er denne sesongen meget sterk, med kun par unntak.
Madball Dragusin spiller med ro og autoritet. Imponerer meg voldsomt. Davies viser også at han ikke bare er med i klubben fordi han er en fyr alle liker. Kommer inn i en vanskelig kamp igjen og gjør jobben 100%
Cuti Veldig mye positivt i dag. Alle i forsvaret har vært veldig solide. Midtbane som arbeider beinhardt, med Sarr som en ener i kampen for meg. Og en fronttrio som alle ender med målpoeng.
Mabbutt Cuti Og en fronttrio som alle ender med målpoeng. Og veldig synd at den fjerde som også fikk målpoeng ble skadet. Veldig positiv andreomgang, det var visst den gode omgangen 😀
Eddie Steike! Pizza med fruen i pausa! Hadde satt på varsellysa for en piss poor omgang! Så kommer jeg inn nå og vi har snudd matchen og tatt tre viktige poeng!! Makalæst!! 🤣👍 Dette var gøy!!
Mabbutt Meget overraskende seier, og enda mere overraskende margin! Spiller som et topplag i andre! Hvis Richy ikke legger opp nå, så vet ikke jeg, må være tøft for han.
Madball Spent på hva Ange tenkte da han bytta tidlig i 2 omg. I ettertid kan man jo lett si at han gjorde noen lurt men. Seier for Ange å snu en kamp, og at han kan kjøre på med sentrale spillere ute. Det er et klart modningstegn og et tydelig utviklingstrekk
Andreas Madball Han har iallefall kommentert på byttet av son. Han sa planen var alltid å ta han av etter ca 55 min.